i will and i can.

kanske dags att börja skriva lite igen nu när saker och ting är nästan på plats och på rätt plats.
har firat mig lite grann i helgen och idag. tackar för dom som var med och fira mig och det blev lyckat och jag hade det jätte roligt. störst tack till mina bästa grabbar.
fick lite bra flytta hemifrån grejer för snart är det dags, har en lägenhet som väntar på att jag ska flytta in men vill skaffa lite stuff först så att jag är helt redo men snart så.
känner att jag har blivit vuxen nu, jobb, eller ja 3 jobb och en fin bil, husdjur och en lägenhet. underbart.
nästa vecka kanske jag gör något jag har fruktakt länge, fårse om jag inte är för feg bara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0