Sälen baby

länge sen men så sjukt underbara dagar jag har haft det i sälen med johan och hans familj.
snack, godis, ont i hela kroppen efter allt skidåkande, mys i bastun, mys och massa dans på Harrys, den svenska björnstammen (hur grymma som helst!), kortspel, lite för mycket dricka, nattvandring i skogen, lite för snygga killar i backen och på krogen, awesome väder, jobbig biltur hem, alldeles för lite sömn och ja listan kan bli hur lång som helst. men direkt när jag kom hem så var det bara upp och jobba och har jobbar hela tiden och kommer jobba nu 12timmars pass nästan varje dag så jag borde sova.
har föresten börjat på mitt nya jobb idag, nervös men hur glad som helst över detta. kommer alltså ta över en tjejs nagelsalong nu i ett år och med lite andra grejer än bara naglar som typ vaxning och så vidare. så nu kommer det bli massa naglar framöver. kan inte bli så mycket bättre än såhär. kommer fortfarande vara kvar på olearys så kommer inte ha så mycket fritid nu under kommande året men det är det så värt!
ja happy moment och 2012 är mitt år. som jag sa. Puss!

bilder och så kommer nån gång i framtiden, måste bara skaffa ny dator.


Kommentarer
Postat av: mikaela

åh gud va kul för dig!

2012-03-20 @ 20:38:33
URL: http://mikaelastenback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0