PÅ NAGLARNA


Idag har jag detta murriga lilagrå lacket från depend nummer 184.

HÖSTKLÄDER



Köpte denna sköna halsduk idag på Bikbok för 149kr.
Nu kan man verkligen säga att hösten är här när man redan köper höstkläder. Men det är mysigt med höst.

SKOGSRÖJET


Snygga, sköna, coola, nödvändiga stövlar (Y)
Dessa stövlar vandrade jag runt i på Skogsröjet och tusan vad roligt det var trotts att jag hade feber och att det regna. Längtar redan tills nästa år.

GRATTIS

Idag fyller min underbara farfar år så ett stort grattis till honom!


DRESS NUMBER 2



Här är då klänning nummer 2. Hur skön som helst faktiskt.
Ska snart dra till Otto igen för att gå på't igen. Röj röj röj!
Imorgon kanske jag bjuder på lite party bilder också.

NEW IN








BLACK AND WHITE



Detta är party klänningen nummer 1. Imorgon får ni se nummer 2.

Idag blir det party party party! Ute i Rejmyre denna gång sen vidare till skogsröjet, det kommer bli grymt roligt och det kommer pågå fredag och lördag så kommer nog inte må så bra på söndag, men det är det värt!

SICK AND DON'T CARE

Har gått och blivit skapligt sjuk, feber, förkyld och hostar. Inte kul alls för imorn börjar ju festandet tills på söndag. Men just nu ska inget hindra mig, ska festa sönder i alla fall, har längtat och det kommer bly grymt!


Så imorn kommer denna person och hämtar mig sen är det igång!


FILMER 2010

Tänkte tipsa om lite filmer jag sett som är väldigt bra.


I love you Phillip Morris - fem av tio får den, väldigt lustig film.


Clash of the titans -  den får sju av tio, snyggaste killen!


Sex and the city 2 - sju av tio, mycket bättre än fösta


Knight and day - tio av tio, bästa filmen på länge!!

ÄKTA KÄRLEK


Nu ska jag lägga mig ner och skratta lite åt Chandler Bing.
Där kan vi snacka om äkta kärlek!

SPEEDWAY

En mycket upptagen matilda har det varit den senaste tiden därför ingen uppdatering.
Men nu har ju skolan börjat och detta år kommer bli jätte bra känner jag på mig.

Men idag så ska jag nu in till stan med en kompis som ska klippa sig efter det blir det speedway, står på vip listan också så då bjuds det på god mat och sen får man träffa dom som ska tävla, helt awesome tisdag.



Idag kör jag på enkel klädsel med lite annorlunda frisyr och snygg grön sminkning.
Syns dock inte så jätte bra men har lite brottom så detta får duga.

JUST NU


Min dag är helt fullproppad med saker jag ska hinna med.
Det första är att åka till Ikea med farsgubben och handla jävla massa saker till mitt rum. Sen får jag se om jag hinner fixa allt i rummet annars är det bara hem och göra sig iordning och dra på fest sen in till stan för att kolla på fyrverkerierna och sen blir det Hugo. Hoppas allt går som planerat. Roligt som fan ska jag ha idag är en sak som är säker!

AGUSTIFESTIVALEN ÄR IGÅNG




Ska nog in till stan och kolla på lite pang pang och träffa folk, Agustifestivalen är ju igång så det är man ju bara tvungen att gå på nästan. Men det ska nog bli kul. Ska använda jackan för första gången också.

SNART SÅ

Ja nu är det inte långt kvar tills rummet är klart.
Tapetseringen vart klar idag så nu har jag varit där och bäddat sängen lagt ut en matta och två byråar kom på plats så nu ska jag bara köpa spegel och sätta upp lite tavlor och gardiner så är det nästan klart. Snyggt som fan blev det redan så är huuuur nöjd som helst!


Vill ha tillbaka denna värme!

PRATAT OCH MÅR BRA

Mår redan bättre efter ida varit här så jag fick snacka lite, hon också såklart.
Så nu är jag på bra humör så jag gör en ny kategori "dagens" eftersom det redan har blivit några sådana, fårse hur det funkar.



Shorta - ginatricot, Jeans - ginatricot, klocka - ur&penn

USCH TVIII OCH BLÄ

Tycker inte om den här dagen alls!
Snorar, hostar och nyser men är inte sjuk? Så vet inte riktigt hur jag ska må. Trött är jag iallafall och väldigt irriterad men snart kommer ida hit så jag får prata av mig lite. Fårse om morgondagen blir bättre.



Nöjd och glad över min nya klocka iallafall. (Y)

MOVIETIME

Nu ska jag dra mig över till Otto för film och prat.
Blev en väldigt bra söndag måste jag säga. grym.



Förstår mig inte på dig för fem öre, så säger hejdå. Punkt slut.

WHAT TIME IS IT?

Idag fick jag äntligen min shopping och är hur nöjd som helst!
Ska visa allt lite bättre snart. Men ska bli en shopping igen om lite över en vecka och sen kommer mina kläder som jag har beställt vecka 34 så det kommer bli en hel del, aaaah! Förstår inte hur kul det kan vara med kläder alltså.





två klockor - ur&penn
shorta - ginatricot
Jeans - ginatricot
Jacka - monki

MILITÄR



Jaha fredagen den 13de då, inte har jag haft så mycket otur än men den har väl inte varit den bästa dagen heller. Ikväll kanske det blir skräckfilmmarathon. Får ladda upp lite för imorgon då det blir party och sedan utgång på Hugo. Fun fun fun.

Och nästa vecka flyttar jag, nån dag, vet inte vilken dag det blir men torsdag skulle jag tippa på, måste bara köpa en ny säng så jag slipper sova på golvet. Lite nya möbler behövs också. Men tror det kommer bli jävligt bra. Bilder får ni sen när det är klart!

MILITÄR



Jaha fredagen den 13de då, inte har jag haft så mycket otur än men den har väl inte varit den bästa dagen heller. Ikväll kanske det blir skräckfilmmarathon. Får ladda upp lite för imorgon då det blir party och sedan utgång på Hugo. Fun fun fun.

Och nästa vecka flyttar jag, nån dag, vet inte vilken dag det blir men torsdag skulle jag tippa på, måste bara köpa en ny säng så jag slipper sova på golvet. Lite nya möbler behövs också. Men tror det kommer bli jävligt bra. Bilder får ni sen när det är klart!

GÅRDAGENS



DIN MAMMA LUKTAR BRÄNDA BULLAR

Fotbollen ikväll vart bra, men man riktade mer ögonen mot dessa sötsaker.


ÄNDRADE PLANER

blev ingen bonde idag inte utan fotboll och pizza hos Monberg med gänget. Det låter nästan ännu bättre om jag ska vara ärlig. Dock tycker jag inte om fotboll men pizza säger man väl inte nej till!

Monberg på midsommar, längtar tillbaka, bästa vädret och roligt folk!

BACK ON TRACK

Förstår inte riktigt men jag saknar faktiskt skolan. sjukt, jag som är.. ja jag!

Men snart ska jag iväg till bonden och hitta på något skoj innan han drar.
Och ikväll blir det förmodligen mys med en vän. Låter som en helt okej onsdag.



NEW IN


Detta beställde jag nyss från h&m.
Tror jag är för shopping sugen, behöver en dag i massa affärer!

EYEBROWN ONLY

Idag kör jag endast på ifyllda ögonbryn och stora örhängen. Snyggt och enkelt!



Ska snart iväg för att fira farsgubben med tårta hoppas jag.
Lägenheten föresten börjar se väldigt bra ut, eller dom två rum som vi gjort.

MYCKET GRATTIS

Ett grattis till farsgubben som också fyllde år.
Ett år äldre gammal gubbe, hehe!



BARA FÖR DIG

HIPP HIPP HURAAAA!
För idag blir du ett år äldre, ett år närmare till vuxenlivet. GRATTIS!








Många roliga stunder med dig, och många fler ska det bli!


UTGÅNG

Utgången igår vart helt awesome. Kunde nog inte bli så mycket bättre, eller jo regnet men annars.
Så är lite snäll och bjuder på snygga fyllebilder, enjoy.





HOME SWEET HOME

Nu är jag hemma igen efter att ha bott hos min kusin i en vecka, ni ska få lite uppdatering när jag har tid.

Men nu säger vi tummen upp för utgång och träffa mycket bra och saknat folk, humöret är på topp kan jag lova!

RSS 2.0