NYÅR 2011



Gott nytt år :)

X-MASTIME

Idag blir det lite julfirande med släckten på mammas sida, eller ja mina syskon + mormor. ska bli skönt med lite julfirande för har nästan jobbat ihjäl mig med jobbet på olearys och massa nagelkunder. imorgon väntar ett 14 timmarspass sen är jag äntligen ledig i 3 hela dagar! då ska jag fira jul och festa på juldagen i min SUPER snygga klänning och skor jag köpt, true love it is! ska visa bilder efter jag använt den så ska ni få se.
nej nu ska jag åka och hämta min söta mormor. PUSS

December ut

Nu är jag fullbokad med kunder dom dagarna jag inte jobbar så efter nyår har jag tid igen och då börjar jag med ordinarie prislista så alla vet.
bloggen har jag lagt åt sidan eftersom jag inte har haft en dag lite på jag vet inte hur länge, lyckades iaf träffa min bästa vän Malin som det var sjukt länge sen jag såg, vi hade fredagsmys och på lördagen blev det lite utgång.
har föresten köpt mig två klänningar som jag är mer än nöjd med, en till juldagen och en till nyår. längtar lite tills jag får använda dom.
nu ska jag sova för imorn väntar ett 10 timmars pass som man måste vara pigg och fräsh till.
KYSS!

DOCTOR IS CALLING

har åkt på något jävla virus som skulle ta två veckor att gå över, över lycklig blev jag, verkligen. men har varit hemma från jobbet idag och det får räcka, blir att jobba imorn ändå och sen på kvällen ska vi på julbord med jobbet med någon båt och det vill jag verkligen inte missa. får knapra tabletter i mängder och dricka té och inte gå ifrån sängen på hela kvällen.
igår hann jag med att köpa julklappar till dom bästa vännerna så nu behöver jag inte tänka på det något mera.
nej nu ska jag nörda greys och snart kommer mamma med mat till mig, kan vara skönt att vara lite sjuk ibland!

2011-12-08

underbar ledig dag, pysslat om mig själv med hårinpackning i mitt nyklippta hår, rakat benen, smörjt in mig, färgat brynen och bara njutit lite av dagen. nu på kvällen blev det filmmys med lite friends och nu ska jag se en film med mig själv och sova.
hela helgen blir det jobb så ska njuta den sista timmen innan jag måste sova.

happy face

så jävla snygg.
ska starta krig.
game on.

x-mas

Snö, kyla och massa filmer och varm chocklad.
Nästan 12 timmar på jobbet idag så idag är jag värd lite onyttigt.

Grymt snygga kockar har vi på jobbet iaf.

bästa


tycker om att ha nån att vara dum mot. ungefär som en bror.
ibland är vi bara för bra.

btw, bion sög!

2011-12-05

Avslutar mina två lediga dagar med bio med bästa Nisse, tvingar honom att se nya Twilight breaking dawn. hoppas den är grymt bra så jag kan drömma lite om snygga killar inatt. har haft för många drömmar om jobbet den senaste tiden och det är inte så roligt ska jag säga er.
glöm inte bort att jag fortfarande tar 200kr för gelénaglar!
nu ska jag åka till farmor och farfar ett tag innan vi drar oss till stan.


på med mössan och inget smink, så underbart skönt.

December

denna vecka fick jag hoppa in och jobba 3 dagar så ingen bio eller massa skit snack med vänner blev det inte denna vecka heller, saknar mina vänner lite faktiskt, men vem älskar inte pengar, speciellt pengar man behöver.
nu ska jag dricka upp min mugg med varm choklad och kolla på grey's. kan aldrig få nog.


RSS 2.0