njuter när solen väl är framme..

.. man vet ju aldrig när den försvinner igen.
kör på stort med vattenmelon idag och jävlar vad gott det var.
njuter.


just idag är jag stark

idag är en bra dag. idag är jag lycklig.



otroligt snyggt med olika naglar...



Busy busy every day..

otroligt upptagen har jag varit dom senaste dagarna.
Idag fick jag hoppa in och jobba 10-18 vilket var väldigt tacksamt för plånboken.
Imorn ska jag på nagelkurs på Nail pro store i Norrköping, om jag längtat.
sen resten av veckan ska jag hinna med 10st nagelkunder till och sen...
BRÖLLOP! ska bli underbart roligt. klä upp sig kolla på när kusinen gifter sig.
låter som en väldigt bra vecka tycker jag.


bjuder på en bild från i vintras pga inga nya bilder..

lovely dress and lovely boy



jag vill sätta på mig min underbara klänning och få känna sig sådär vacker igen och gå med min favoritkille på balen.
Bättre bilder kommer när jag fått dom från min fotograf.

Härliga sommar, eller?

Nu är jag trött på att ligga i sängen hela dagarna så från och med imorn ska jag ut i världen igen. eller ja typ.
Träffa lite familj och vänner.
På torsdag kommer mallan hit, innan det bio och kanske träffa P igen. och förhoppningsvis får jag mitt paket från LCN, MMH!
På fredag drar mallan, jag och ett gäng killar ner till grytsskärgård för lite midsommarfirande, underbart!
Och nästa vecka väntar lite nagelkurser som jag längtat efter något enormt. Sen blir det bröllop och helgen efter det drar jag och mina killar och seglar för tredje året nu, hoppas på bra väder!
JAG MÅR BRA NU!




Min student!

Ja nu kanske det är dags att skriva om min student. varning för många känslor!

Dessa tre år på kungsgård - stil & trend har varit upp och ner men det bästa valet jag har gjort i hela min liv för jag har nu hittat en dröm i mitt liv och har lyckats att uppfylla den. Låter jätte dumt men ja det är att vara nagelterapeut. Dom som har trott på mig mest är såklart min mamma, syster, min lärare Anna och bästa vän Malin, så stort tack till er!
Fick också ett väldigt bra stipendium från vårat nagelmärke LCN så extra stort tack för att ni valde just mig, det bästa som kunde hända!

Men själva studentveckan har varit toppen, vissa dagar bättre, andra inte men helt otroligt roligt har jag haft det.
Kommer sakna mina tjejer från klassen mycket nu när jag inte kommer se er varje dag, sorligt men vi kommer hålla kontakten så gått det går.
Har hittat min bästa vän Malin och många fler kompisar under den här tiden. 

Nu väntar framtiden och jag har endel planer för mig, mycket med naglar men sen väntar ett jobb i september och framåt och jag tror jag kommer lyckas bra.
Började kanske inte som jag ville har legat sjuk nu direkt efter jag hade tagit studenten men vad gör det, har hela sommaren på mig att leva livet nu.

Tack för den här tiden! <3




Balfrisyren också klar!



Balsminket doneeee



sådär fick sminket bli till balen, inte så jätte nöjd faktiskt men det får duga.
Fick bli dåliga databilder men hinner inte några bättre för snart ska håret fixas!

Förberedelser inför balen

Har äntligen fått mina naglar fina och jag är hur nöjd som helst.
Dom matchar min balklänning som jag ska ha imorn och den får ni se då.





Nu ska jag åka och träffa min baldejt och planera lite inför imorn, längtar!

RSS 2.0