THE SIMS

Blev en tripp till stan idag istället med Ida, fick med mig lite smått hem som jag kanske kan visa imorgon.
Idag har jag spelat the sims 2 i några timmar och ska ge mig på det igen för det är så förbaskat roligt! Bra tidsfördriv kan jag lova, timmarna bara flyger iväg, men det vet ni nog själva.


En bild från midsommar, grymma dagar ute på landet var det.

ÄLGSJÖN

Igår var jag i älgsjön med två söta grabbar. Hade det underbart skönt och mitt första dopp blev av. Dock kände jag inte alls att solen tog någonting så var i solen i 5 timmar utan moln eller skugga så när man kommer hem så känner man hur det bränns väldigt mycket, men det mesta har gått ner nu så nu är jag brun och fin!




DAX IGEN

Tänkte att det var kanske dax att börja blogga lite smått igen.
Midsommar bilder kommer snart, det är några bilder så det får vänta lite.

Just nu sitter jag hemma hos pappa, har sovit här inatt och blir nog kvar ett tag till eftersom det ska bli fint väder, då tar jag nog båten och åker ut till en ö.
Ida kommer hit sen och då blir det film och god mat och massa mys, allt för länge sen man träffa henne. Hon kommer nog hit imorn med och då ska vi sola, supernice!


(är betydligt brunare i verkligheten, hatar att man alltid ska bli så blek på bilder!)

RSS 2.0