tack för att du finns <3


bästa vän <3

Pulslördag

Idag kör vi på puls och hoppas på det bästa trots vädret. och på måndag drar farsgubben och jag upp till stockholm. blir nog bra. eller inte. sånt som märks. puss.


så jävla snygg bild från 2009.

styrka är dörren till målet



styrka, hopp, drömmar, mål. Tack!

27/7 - Hos Pontus




Igår blev det utgång på älskade Hugo.
Blev lite snack om helgen nästa vecka också, då blir det roadtrip!

Jag klarar mig själv..

Jag saknar inte känslan av din hur mot min
jag saknar inte när du var min bästa vän
jag saknar inte dina läppar mot min hals

Kan du inte se att jag klarar mig själv, att jag klarar mig själv
jag behöver inte nån som dig

jag saknar inte när du höll mig hårt i hand
du gjorde mig så knäsvag

jag klarar mig själv..

PLEE - MOBIEL


HEMMA! några ord som förklarar dessa dagar i skåne.
Regn, kortspel, pokerface, skrattat, bastat, badat, oth, pinsamma saker i sömnen, förlite sömn, 100mil, Höganäs, plee - mobiel, Ullared och underbart sällskap av familjen Djupström och Sköld. TACK!

SKÅNE BABY

Imorn drar jag iväg på en liten semester med min fruga. Mölle som ligger i skåne ska vi spendera veckan som kommer i. SKa bli sjukt nice att komma iväg lite. Så ses om en vecka gott folk, om vi överlever så att säga.
PUSS!


Våran segeltur för två veckor sen. Jag är väldigt duktig på att segla asså, enormt!

Matilda Linnéa Engström + Miranda Linnéa Engström



älskling <3

done, complete, färdigt.




Färdigt resultat. Ganska så fint för att vara en sommarstuga tycker jag.

remember tonight...


happy.


Greennailssss.



Mina naglar just nu.
Men mycket mycket grönare i verkligheten, men får ingen bra bild. får testa imorn igen i bättre ljus.

renovering för fulla muggar



detta har jag hållt på med nu i några dagar, målat, tapetserat och möblerat. fick tyvärr inga före bilder för jag hitta inte kameran. men snart får ni bilder på hur det ser ut färdigt.
inte mitt rum om ni undrar utan ett rum i min kompis sommarstuga.

Mammas nya naglar

Fixade till mammas naglar igen. och som vanligt vill hon ha kortkortanaglar och rundade, men kunde prata till mig att sätta dit lite blommor på dom så det blev lite roligare.



På min balkong

solat hela dagen idag och började med en timme på min balkong sen åkte jag och syrran och miranda ut till skiren och spenderade dagen där i solen och i vattnet, underbar med lite mer färg på kroppen!


Nagelkund - nagelförlängning tippar



Nagelkund - nagelförstärkning



vackra familjen Engström


vi blir så vackra på bild!


ja ett lyckat försök blev det väl iaf.

men bröllopet i helgen vart mer än lyckat, så vacker kusinen var som en brud. brudgummen var väl inte så tokig heller. men bilder finns på facebook orkar inte lägga upp dom här.

Nu ska jag och bowla med tjejerna som jag inte sett sen studentdagen, förutom mallan som jag träffat efter det men det ska bli roligt att spöa skiten ur dom på bowling, hehe.

RSS 2.0