NOT ENOUGHT TIME

Bloggen har varit helt cp sen har jag inte haft tid den senaste tiden. Har många prov kvar att göra och skolan får ju alltid gå först såklart!
Men idag i alla fall så var jag i stan och shoppa lite, visar imorn eller ikväll allt. Och nu väntar jag på att Robinsson ska börja, det är ju final!
Sitter också och tänkter på allt jag ska göra när jag fyller 18, GUD vad jag längtar. Inte långt kvar nu :D
Hoppas mina vänner planerar nått roligt till mig, tror det blir en kryssning faktiskt!
Nej tråkigt inlägg så slutar nu, BYE!

MEDLEY

Fick tillbaka min träningsdagbok+uppsats idag från idrotten och det gick väldigt bra faktiskt, VG+! Kan nog inte bli mer nöjd över mig själv, sen ett plus på det fick jag VG på mitt svenska prov och det duger. Det jag har kvar nu i skolan är:
Nagelprov
Hudprov
Samhällsprov
Samhällsläxa
Naturkunskapsprov

A LITTLE BIT LIKE FIRE



Tänkte säga godnatt och visa en riktigt cool sminkning på mig själv den här gången. Den går i orange, lila och blått. En favorit måste jag säga!

LÄNGTAN EFTER NÅTT BRA

Fyf*an vad jag saknar M. Och vad jag längtar till vecka 8 med lov och andra godsaker/människor.
Längtan efter något bra kan man verkligen inte vänta förlänge på..

LOOKBOOK.SE







Lookbook.nu

MAKE UP EYES






Bilder: Goggle.se

Hittade lite roliga ögonsminkningar, den fösta tyckte jag var riktigt frän men äcklig.

Vilken är eran favorit? :)

NAILS


Kolla vilka underbart snygga naglar, perfekt när våren och sommaren!
Erkänn snygga? :D

GLASÖGONORM!


Matilda goes glasögonorm (ignorera min super snygga tröja)

Vilket par var snyggas? :)

TACK!

Tack Elin för bloggdesignen!
Här är Elins blogg - ElinWahlberg.blogg.se

AVATAR

  
Klänning: Nelly.se

Ikväll ska jag gå på bio och se Avatar, har hört att den är grymt bra så får väl hoppas på det bästa.
Och ikväll eller snart ska Otroligt snälla Elin fixa min blogg. TACK!

BLOGGDESIGN!

Jag behöver verkligen hjälp med min bloggdesign, det ser ju förjävligt ut. Och inte förstår jag alla koder hit och dit heller. Nej nu får jag tjata sönder på några som kan fixa den åt mig!


BABY BABY MY SWEET BABY!

Sitter barnvakt idag åt min systerdotter, hon är knappt ett år och huuuur gullig som helst.


SOTADE ÖGON



Här är en bra video om att få ett snyggt sotat öga!

MIST STOCKHOLM



Slutar dagen med att berätta att idag så fick vi reda på att vi i klassen kommer få 15% rabatt från MIST och att vi säkert kommer börja använda deras produkter i skolan, jag går alltså en klass som heter stil och trend och då har vi makeup och naglar och ansiktsbehandlingar och sånna roliga grejer.
Men vill också säga att mist smink är faktiskt bra så tycker ni borde ta en titt in i en mist affär om ni ser en!
hörs imorgon!

sommar och sol



Funderar starkt på att beställa den här bikinin, den här med en solbränd kropp och en snygg hatt och ett bar coola brillar, MMH! Ge mig sommar nu tack, inte denna äckliga snö. Mår bara dåligt av det. blä blä blä.

Sparkling colors

Sitter och kollar på lite sminkningar som ska ge mig lite ideér till våran visning vi ska ha den 25 mars (hör av er om ni vill komma och kolla) och den här tjejen är så otroligt duktig måste jag säga!


Nyår 2009/2010



Tänkte visa min klänning som jag hade på nyår som jag fyndade på Monki för bara 300kr (finns ej kvar)
Jag vet att det inte är bästa bilden men min kamera är hopplös. usch!

Palett med 88 skuggor


Denna underbaring från makeupcosmetics med 88 ögonskugger med mycket skimmer ska jag nog ta och beställa. Kostar bara 499kr men det är ett extra pris just nu så vet ej hur länge den kommer kosta det.
Hoppas den är lika bra som jag har tänkt mig. latero!

Water nail art design



Här är något för er som tycker om naglar, kan lova er att det blir grymt resultat. I början kan det nog vara lite knepigt men gäller att ha bra nya lack och ett bra tålamod så funkar det till slut, ett tips är att börja med lösnaglar innan ni ger er på era egna naglar, have fun!

Elin Kling HAS IT!



HUR SNYGG är inte denna jacka, passar perfekt när värmen har bestämt sig att krypa fram.
Måste gå på stan och hitta något liknande, speciellt i den gröna supersnygga färgen.

Not looking good!

Får också börja med att be om ursäkt för den fula sidan men den ska uppdateras så fort jag får hjälp för jag verkligen suger på det!


Make me up

Tänkte att jag skulle börja blogga lite smått igen.
Tröttnade lite förra gången men efter ett tag märker man att man faktiskt saknar det lite.
Men i alla fall så tänkte jag börja med en lite annorlunda blogg, en sminkblogg som ni kanske förstod med namnet Makemeup!
Ska försöka ta bilder när jag själv sminkar när jag har skaffat mig en bättre kamera som jag kommer få om ungefär 3 månader då jag också fyller 18.

Hoppas ni kommer att tycka om min blogg :)

RSS 2.0