nära nära!!!

nu är vi inne på allt det roliga denna vecka!!!

onsdag - gymnasieslaget
torsdag - ledig
fredag - baaaal med min vän martin
lördag - slappardag
söndag - simensfest
måndag - ledig
tisdag - sminka till bergskabalen
ONSDAG - TORSDAG - studentveeeeecka!!

asså så jävla underbart, livet kan verkligen inte bli bättre än såhär :D

Söndagsångest

tråkiga söndag finns inget att göra men åkte en sväng till syrran och busade lite med Miranda som har blivit så stor, för stor! Pratar som bara den hela tiden, älskade unge!!!


Bästa unge som alltid får en att skratta, äääääälskar dig!!

STUDENT!!!



OOOOOM JAG LÄNGTAR!

SHOE LOVE

Mina nya balskor, studentskor, bröllopsskor!


Scorett 599:-

Dagens färgglada!




Sista dagen men med en ljus framtid!

Idag var sista dagen på praktiken och usch jag hatar tanken att inte vara kvar där på fredagarna längre!
Men jag har lite jobb där ändå som tur var för har aldrig trivts så bra som där. Och som tack för den här tiden fick jag ett as-snyggt armband som jag ville ha och en blomma och en Chardonnay, TACK!!
PLUS att jag fick reda på idag att jag har fått jobb! Börjar i september men som vad får ni reda på sen ;)




more and more







(Gelénaglar inte nagellack!)
Dom sista bilderna är på en löshand för er som undrar, blir inte lika bra resultat då men det får duga endå.

EN MÅNAD KVAR!!

YES, det är bara en månad kvar tills vi springer ut och tar studenten, underbart!
Men här ligger jag hemma och är sjuk och har varit det hela helgen mer eller mindre men är nog på bättringsväg så det känns ju bra. Ligger och kollar på film och bara tar det lugnt och ska fortsätta med det nu!


Det rullar på nu kompis

Idag är humöret äntligen på topp och imorn är jag ledig och kanske får lite fler goda nyheter, hoppas hoppas jag har turen på min sida för det skulle rädda min dag, mer får ni veta när jag själv vet så att säga!
Men nu har jag iaf cyklat och bara njutit av dagen och imorn ska jag umgås med min bror på ikea.


UTBILDAD NAGELTERAPEUT

Mycket bra dag idag! Gjorde mitt nagelgesäll idag och jag klarade båder det praktiska och teorin så nu är jag helt utbildad nagelterapeut och kommer sen när jag tar studenten få mitt diplom. UNDERBART!
Så nu får ni gärna komma och göra naglar hos mig och jag har samma pris som tidigare ett tag till så passa på.

Jag gjorde min utbildning med LCN´s produkter så det är det jag arbetar med om någon undrar :)


JAG VET!!

Jag är verkligen sämst på att blogga men de händer mycket men ändå ingenting just nu, slutet av skolan och sen umgås med kompisar och sova för att få krafter igen.
Vet inte heller vad jag ska skriva om då jag är urusel just nu på att ta kort och en blogg utan bilder suger.
Men kommer fortsätta lägga ut lite nagelbilder eftersom det är det jag tycker om att blogga om och sen kanske om det händer lite roligt nu under studenten.
Hoppas ni hänger kvar ett tag till för under sommaren kommer jag nog få tid och ork igen!
PUSSSSS

RSS 2.0