Sofuckingamazing!

Fick ett av dom bästa nyheterna jag fått på länge idag. Som jag skrev i förra inlägget ska jag börja en make up utbildningen och idag fick jag reda på att jag har fått ett stipendium och fått hela utbildningen betald! 35000 kronor har jag fått! Helt sjukt, att just jag fick det. Bästa dagen på länge. Ska njuta av denna dag resten av året. Ikväll firade jag med att skaffa iPhone 5 och en nyårsklänning som är sjukt snygg. Lycka lycka lycka!


Make up artist!

Länge sen sist jag vet men fullt upp men tänkte uppdatera med lite nya skvaller. I januari ska jag äntligen börja på en utbildning som gör att jag blir make up artist, hur underbart!!! Utbildningen ligger uppe i Stockholm så kommer spendera mycket tid där framöver. Kan inte bli så mycket bättre. Ikväll ska jag njuta av att jag är ledig med käk på olearys i stan och sen bio, mys!


RSS 2.0