LIPSTICK



Nästa gång ni ska prova läppstift så testa på fingertopparna för den huden är mest lik läpphuden.


PUSS

Lille björn och store björn.
Ett litet gott skratt för kvällen och nu säger jag godnatt.


MAKEUPSTORE

Här är några kollektioner genom åren från MUS

2005:
Joulie Rouge


Exhibition


2006:
Cheerleader


Celebration


2007:
Electric


Easter "reborn"


2008:
Dusty Queens


Whisper


2009:
Fruidelicious


Czarinna


2010:
5ifties


Känner ni igen dem?


ÅTER IGEN TRÄNING

Idag har jag tränat igen och idag blev det step och poweryoga och ett stort plus på det så har jag verkligen städat hela mitt rum så nu kan man komma in i rummet igen, nej så farligt var det väl inte men nästan!

I helgen kanske det blir lite roligare inlägg för då ska jag till stan där två söta tjejer ska bli sminkade på MUS, KUL!

TRÄNING

Ska snart iväg och träna på medley med Emma, så skönt att få tid att träna nu på lovet.
hörs sen, PUSS!


MINIME



Mycket liten Matilda och mycket busig.

No.1

Igår var jag sjuk, halsont, huvudvärk och helt jäkla död bara men var tvungen att jobba eftersom jag hade sagt att jag kunde och de kunde inte hitta nån reserv. Men kvällen vart bra och lite rikare blev man ju också vilket inte är helt fel.
Här kommer några fula bilder.





haha ja det blev inte så mycket mer än det, eller några ännu fulare bilder men de får ni inte se!

ADIDAS


Nån jäkel har köpt min super balla väska från intersport, skulle ha lagt undan den när jag hade chansen!

FOUNDATION



Vilken foundation är eran favorit?

Detta är några av de foundation jag har använt och min favorit är MaXfactors colour adapt och sen såklart makeupstores som jag nu använder.

INTERSPORT

Idag har jag varit på intersport och jobbat lite, finns väl inte så mycket mer att säga.

Nästa vecka är det lov och då ska jag träna och festa, så dunderskönt det bara kan bli!
Nej usch ingen bra bloggdag, hoppas på bättre dag imorn eller helgen! Puss

ÖGON






Bilder: google.se

Man bara måste ju älska ögon!


BABYDOLL

Eftersom det är allahjärtansdag så måste jag bara säga att makeupstore's BABYDOLL passar utmärkt till en dag som denna och det är ju verkligen sjukt snyggt också, har själv några saker från babydoll kollektionen.


ALLAHJÄRTANSDAG!

Denna dag vart mycket bättre än gårdagen.
Min allahjärtansdag spenderade jag med Martin (VÄN) som jag inte har sett sen runt jul eller innan jul tror jag till och med. Vi åkte till badhuset och basta och relaxa och hade det roligt med varandra.
Nu sitter jag hemma och är helt slut, har tänt ljus och bara myser med mig själv, perfekt söndag för mig.


Bjuder på en mycket gammal bild på mig som väcker många minnen med mycket bra folk :)



punkt punkt punkt

Igår åkte jag till viken (tyvärr) och ja mer vill jag nog inte säga om den dagen förutom att den kan slänga sig i väggen.

Hoppas att denna dag blir bättre för idag ska jag kanske träffa en vääääldigt saknad person som alltid får mig på glatt humör!
Glad alla hjärtansdag till alla också, hoppas eran dag blir kanon :)

BRUN



Vill vara sådär brun igen, ser så mycket fräshare ut då!

. . . .



Saknar Mallan brallan! <3

LEOPARDSMINKNING


(skit bild från datorkameran)

Vart jäkligt sugen på att göre en leopardsminkning, så testade att göra en och det vart häftigt faktiskt, inget man direkt har till vardagen men roligt att göra.

LEOPARDBIKINI



Här har vi min bikini som jag skrev om för några dagar sen, och jag älskar den enormt!

++++


Tröja - Monki

Denna kommer användas flitigt i sommar kan jag lova!

VARFÖR..

... ens öppna dörren till en främling i bara t-shirt och trosor?
och det enda han babbla om var nått larm? och vad som skulle hända om det börja brinna och våran hund skulle brinna inne?
nej Matilda öppna inte dörren till någon främling i bara t-shirt och trosor, det kan nog aldrig leda till nått bra. haha!

SÅ SYND

Igår när jag åkte in till stan så var det en kort förfest hos Hasse sen vidare till själva 18års festen som var vid södet tull, gryyyymt rolig fest måste jag säga, mycket folk och nästan alla dansade och hade det as kul. När allt precis hade kommit igång så ska ju självklart polisen komma och köra ut alla så det var bara att dra tillbaka till förfesten som vart efterfest.

Men det var en mycket lyckad kväll iaf och tack alla tjejer som var med :)


PARTY!



Klänning - Nelly.se
Sminket - går i gul/guld (annorlunda i verkligheten) och i mörklila

Idag ska jag på fest inne i stan och kommer hem imorn. Så vi hörs imorn så får jag berätta hur kvällen har varit!

BIKINI + SOLHATT = SOMMAR




YES, min hatt och bikini(i turkost) har kommit, och älskar dom båda två, fast mer bikinin för kan aldrig få nog med bikini, ska snart beställa en till!

PÅSK



(inga bra bilder, men ha tålamod på att bättre kamera kommer)

Hade lite tid för mig själv idag då jag är själv hemma och det är fredag, superskönt!
Så jag passade på att göra en liten rolig påsksminkning (glittret har jag fått idén från Lindassminkblogg) eftersom jag fortfarande längtar till påsk då snön försvinner och jag fyller år.

SNÖKAOS

Antar att jag inte var den enda som vart insnöad idag och inte kom iväg till skolan.
Bussarna från Finspång slutade gå runt 8 imorse och min buss gick 9, otur där så jag kom inte iväg till min praktik så fick gå tillbaka i stormen och lägga mig i en varm säng.
Fårse imorn om bussarna går så jag kan komma iväg till skolan, har läst att vädret ska vara bättre imorn så tror nog bussarna går.

Nu ska jag försöka sova, godnatt!

PLUGG SOM BARA DEN

Har inte haft tid att blogga och kommer nog inte ha det på ett tag heller, har väldigt mycket i skolan och när det börjar lugna ner sig är jag tillbaka som vanligt!

RSS 2.0