. . . . .

visningen gick as bra, finns bilder lite överallt så orkar inte lägga in några.

Igår var det lite fest för min del, alltid lika roligt och nästa helg blir det fest igen med ungefär samma personer och helgen efter det fyller lilla jag år då ska det bli fest igen och helgen efter det fyller några kompisar till mig år då blir det tjejfest och sen utgång, så jääääääkla kul dom närmsta helgerna kommer bli!

Ny kamera kommer om några veckor och då kommer inläggen bli tusen gånger roligare! ha tålamod :D

SPARKLING COLORS

Hvst2 har ordnat en show nu på torsdag och biljetter finns att köpa på carlings och levis för 50 kr och fösta visningen är klockan 18.00 och den andra 20.00. Så bara att köpa biljett och komma och kolla för det kommer vara värt det kan jag lova!

och är väldigt dålig med bloggen för har sjuuuuukt mycket plugg och sen ordna med visningen tar väldigt mycket tid. men blir bättre efter jag fyllt år ungefär och då med en ny systemkamera igen, niiiiiiiice :D


USCHHHHH!

Jag hatar snö, jag hatar den här vintern.

Jag måste nog ha en väldigt otursvecka för i lördags fick jag ett stort brännsår på armen och idag när jag skulle till bussen ramla jag på en jäkla isfläck och skadade ryggen rejält, vet inte ens hur jag lyckades komma hem men på nått sätt gjorde jag det och fick ligga i hallen en timme innan jag fick tag på min syster. Så idag har jag varit sängliggandes hela dagen.
Usch för vintern, men positivt att man snart fyller år.

H&M


Här är bara lite av det jag har beställt från H&M.
Har säkert skickat efter kläder för 3000kr från i år, men man blir ju så glad av det!

INGEN RUBRIK

Igår kom det huuuur mycket folk som helst till No.1 och vara ensam i garderoben med förlite galjar är inte det lättaste ska jag säga, men tycker jag lyckades väldigt bra i alla fall. Några arga personer och många glada som ger en lite dricks, så man kan väl säga att gårdagen blev bra trots alla slagsmål och förlite galjar :D

AJ AJ AJ



Stort brännsår på armen, INTE kul :(

AVSLUTNINGSFEST

Blir att jobba idag även fast jag inte är heeeelt frisk än men det är ju avslutningsfest för No.1 så då måste man ju bara vara med. Hoppas det kommer mycket folk!




Nej det är inte glasögonen från bikbok, det är mina riktiga glasögon med styrka i.

SPORTBH


Denna ska jag nog skicka efter till mig själv i födelsedagspresent från nån snäll i familjen, inte långt kvar nu!

PARTY LIKE A ROCKSTRAR

Gårdagen med alla festligheter vart kanon även fast jag inte trodde det, är glad att jag åkte.
Idag har jag sååå ont i fötterna efter att ha dansat bort fötterna nästan men fysatan vad kul det var!
Sen kul att göra nått med bästa Mallanbrallan som var länge sen.



LOKALFEST

Idag ska jag iväg på fest med brudarna, blir först att vara hos adam sen vidare på lokalfest.
Är inte ett dugg taggad nu för har haft otur hela dagen men hoppas det blir bra iaf :)

SICK

I söndags vart jag väldigt sjuk så därför dålig uppdatering från min sida.
I måndags kom jag hem runt 8 på kvällen så jag gick och la mig nästan direkt när jag kom hem.

Har verkligen ingen ork till nått längre men bättre tider är påväg! :)

RSS 2.0