Dag till natt..

.. öppning till stängning.
Yes idag har jag jobbat verkligen hela dagen, jag öppnade och stängde idag, men det går bra när man tycker om sitt jobb. idag har man dock varit med om mycket, några misstag, några sura kunder men också väldigt snälla kunder.
Blir så jävla glad också när min kollegor ger mig så mycket beröm och säger att jag är jätte duktig och framåt och snäll mot kunderna och allt. Ni är underbara! Jodå här kommer jag stanna ett nu, på bästa O'learys.
JA, jag mår bra nu om ni inte fattat det.
Imorgon är jag ledig så då ska jag passa på att träna med min kära vän Nisse, han är också väldigt bra, puss på dig!
Hörs när vi hörs mina goda vänner.

min kamera är cp, bara så ni vet.

NO TIME LEFT

ingen tid till bloggen.
fårse om det kommer upp nått snart.

Min helg

i helgen har jag jobbat och kollat på bio (ovanligt) med Mallan. såg One day, kan inte riktigt säga att den var bra eller dålig, nått där emellan. ingen bio film i alla fall.
Iiveckan väntar lite jobb, träning och sen fira halloween är ett måste, har redan bestämt vad jag ska klä ut mig till så det måste bli av!
nej nu ska jag se på film och sova, helt slut efter dagens arbete.

Nervositeten stiger

Sjukt nervös idag, för nya jobbet. Och måste säga att jag har nog aldrig riktigt varit nervös förut i mitt liv. Vet ej varför det kom nu, för det gick ju galant och jag trivs redan ganska så bra. Men man ska aldrig vara säker för man såg ju hur det gick med det gamla jobbet, jodå så att de. Men det här känns i alla fall mycket bättre, trevligt och roligt gäng jag jobbar med och inte på tala om maten, tror jag dör lite. Kommer nog bli väldigt tjock inom en snar framtid. Men då kan jag ju rulla fram till jobbet istället, spara på lite bensin.
Ska jobba imorgon igen för er som ville veta, hade lite andra planer med frugan men det får vi ta på lördag istället.
Livet känns väldigt bra nu. Lite små saker hit och dit men det kommer man nog aldrig ifrån. Och för första gången på väldigt länge längtar jag till jul, börjar snart undra om jag har blivit en annan människa, vem vet.
Tack för mig ikväll. 

Onsdag = Grey´s anathomy

Nu ska jag mysa sönder i min nya mjukisdress och min supersköna filt!
Kolla på GG och GA idag och hela natten lång.
Har gått på stan med frugan har jag också gjort, hitta inte så värst mycket, lika bra det.
Nej nu till min älskade säng med bra serier och cocacola såklart.


Hungrig på lite mer

Idag har varit en mycket bra dag, har hunnit gjort allt som skulle göras idag plus mycket mer.
Kan börja med att säga att jag har fått ett nytt jobb (igen) men jag ska sluta på Hugo för jag tycker bara det är besvär där så nu ska jag börja jobba på Oleary´s här i Finspång och jag tror det kommer bli hur bra som helst!
På stadiumlagret kommer jag fortsätta lite då och då som jag gör nu.
Nu ska jag fira med glass och kolla på Gossip Girl säsong 4 som jag köpte idag.
Idag mår man bra, hoppas det håller i sig.



Lite nya kläder jag köpte för ett tag sen.

Diskokula

Idag åkte jag in till stan för 4 nagelkunder vilket gick jätte bra och hoppas dom blev nöjda!
Passade på att köpa lite smått till mig själv vilket ni får se imorgon.
Tränat har jag också hunnit gjort, full rulle hela dagen så nu ska jag glo på lite serier.



Silverglitter som jag kallar diskokulan fick det bli på en av tjejerna.
Matchade hennes sax väldigt bra också, ett plus i kanten!

Vuxenpoäng

Idag har jag redan hunnit varit på banken, betalt räkningar, handlat och gjort en rejäl frukost vilket jag aldrig gör. vuxenpoäng!
Nu ska jag bara hämta bilen och kanske åka till farmor och farfar en sväng.
Imorgon har jag 4st nagelkunder i Norrköping så tänkte gå en sväng på stan också men måste spara pengar nu, har lyckats ganska så bra hittils, nöjd över mig själv.


Prislista - gelénaglar

Prislistan över gelénaglar som gäller just nu då

Geléförlängning Mall/Tippar med franskt - 300:-
Geléförstärkning med franskt - 250:-
Påfyllning med gelé - 100:-
Bortagning av gelé - 100:-
fixa till en ny nagel 30:-/st
Dekoration eller någon annan färg än vitt - 50:- extra
Strass kostar 10:-/st pga att dom kostar lite mer

Om man kommer och vill ta bort och göra nya naglar bjuder jag på bortagningen.
Om man vill göra en påfyllning men har en trasig nagel fixar jag till den utan extra kostnad.

Om något händer en vecka efter första besöket (ej efter påfyllning) fixar jag till det utan kostnad beroende på vad som hänt. Ni får alltså skriva och förklara vad som hänt så avgör jag om jag fixar till det utan kostnad.

Några mer frågor får ni gärna höra av er här på bloggen.


Lite naglar den senaste tiden






NU börjar jag köra med orginalpriset igen. kommer skriva upp en prislista snart här i bloggen.

one way

Snart dax att dra till jobbet, jobbar 21-02 ikväll. passar mig perfekt då jag är en nattmänniska. hoppas på lite mer jobb i veckan fast för Plint AB. pengar pengar pengar.
annars då, jo ska träna imorgon med Nisse och igår blev det fredagsmys med Mallan, inte så dumt.
händer inte så mycket mer än så nu för tiden, skit tråkigt, vill att det ska hänta nått stort och bra.
jaja, dagdrömmer på som vanligt, lika bra att dra sig nu då.



fullt upp men ändå inte

jadu dagarna bara flyger förbi även fast jag inte har jobbat sen i måndags så har dagarna bara försvunnit.
har i alla fall börjat träna med bästa Nisse sen haft en eller två nagelkunder varje dag. men imorgon (fredag) är jag ledig då ska jag nog göra nått roligt. jobbar natt på lördag så då ska jag sova länge.
blir inte roligare än såhär. vill jobba mycket mer så jag kan få pengar så man kan shoppa och göra roliga saker, måste dock spara nästan allt jag får in för i sommar ska jag göra något som jag längtat efter i 5 år nu om inte mer. nått som gör så att cv:t ser lite bättre ut. mmmmh längtaaaa!
Kyss och smek!

UTGÅNG

Firade Louise som sagt igår och kvällen vart helt okej fast det var på tråkiga puls.
Dock har jag varit alldeles för stressad den senaste tiden så jag råkade se fel på klockan en timme så stod ute och vänta på mamma en timme för tidigt, bra gjort matilda.
men idag har jag iallafall fått sovit ordentligt och känner att jag börjar få lite koll på läget runt omkring mig.
snart ska jag på möte för Hugo och hoppas det går skapligt iaf, har varit lite problem senaste tiden kan man säga.

RSS 2.0