DAMMIG OCH SVETTIG!

Precis vad jag har varit hela dagen idag.
Slipa och tappetsera är vad som stod på mitt schema idag.
Vart lite snabbt där från att kolla på lägenhet till att få nyckeln på bara 2 dagar så nu jäklar är det att sätta fart. Snygga tapeter har jag valt också, kommer bli väldigt nöjd. Flyttar in i slutet av agusti skulle jag tro.
Men eftersom jag har varit väldigt ugly idag så får ni en bild från tidigare i sommras.


INTE ALLS..

.. En uttråkad Matilda, nejnej, jag har skit kul!
gott med snickers är det i alla fall..

NYTT OCH BRA

Nu har jag bestämt mig vad jag ska göra med mitt hår!
I sommar har jag kört på mörkblond och jag trivs verkligen med det eftersom jag har varit brunhårig alltför länge nu.
Men nu ska jag piffa upp det lite med en riktigt cool frisyr med lite roliga färger i håret, kommer bli grymt! Ska snart beställa tid hos min käre kusin så ska hon få klippa av det en bra bit och färga det, LÄNGTAR!
Lovar att visa bild så klart men kommer säkert ta två veckor eller nått eftersom hon åker på semester nu.

Här får ni en liten dålig före bild

EN GLAD OCH GALEN MATILDA

YES YES!
Igår hände mycket skoj, jacuzzi, mycket grillat och ännu mera godis och läsk, helt toppen om man heter Matilda!
Och imorgon blire bio med Challeboooi, nån jäkla film som han ville se, och jag är ju så snäll och säger att han får välja. Fårse hur den är då, spännande spännande.
På fredag blir det något väääldigt roligt som jag inte kan säga än tyvärr men det får ni veta efter det är klart. party på det också såklart. Och yttliggare party på lördag, hur underbart låter det inte?

EN MYCKET GLAD OCH GALEN MATILDA!


PACKA VÄSKORNA

.. för nu är det det bara att flytta igen
ska åka och kolla på lägenheter nu så får se om det finns några bra
femtegången jag flyttar nu och det är inte det roligaste, bara att få göra om och få lite nytt är väl alltid kul men annars, nej usch!

GUSTAVSVIK

Var och bada i örebro idag med erik, johan och adde.
Så nu är man glad och har några skavsår och blåmärken fler än innan, men så ska det vara.


IDAG? IMORGON? ALDRIG?

Ja när fan ska solen komma fram igen, jag känner mig ju likblek, vill sola! NU!


SOMMAR


HASSELBACKEN

Bilderna får säga sitt, bra dag även fast det regna!








SVARTVITTPRICKIT



Tog mig lite tid att göra naglarna lite snygga.
Kommer ett bra tips till er som inte orkar vänta på att lacket ska torka, imorn någon gång :)

SHOPPING H&M


Linne - 149kr, Klänning - 49,50kr, BH - 149kr

Klickade just hem detta från h&m. Blev förvånad när klänningen bara kostade så lite så var bara tvungen att ha den. Dom har fått in grymt mycket snygga kläder på h&m!

2 TIMMARS SÖMN

Kom hem klockan 6 imorse på en jobb dag, så fick bara 2 ynka timmars sömn. Inte bra Matilda!
Så idag slaggade jag 2 timmar på dagen för att få tillbaka lite energi. Minigolf har jag också lirat och det gick ju som det gick, kul var det iaf.
Glass och pizza fick bli min mat idag, lite tjock sisodär med det får jag vara.
Nej nu ska jag se film sen ut och vandra sen dyng sooooova!
PUSS



FUNFUNFUN


Gud vad roligt man kan ha när man sitter och väntar på mamma.
Ikväll blir det ut och fara och imorgon väntas jobb, sista veckan nu. Lite sorligt faktiskt, kommer sakna tanterna och speciellt att cykla så mycket som vi gjort nu, känner verkligen att man rör på sig och det är så skönt.

BIKINI FAVORITEN



Min favorit bikini för i år, köpt på Gina för 79kr/del

GRÖNT ÄR SKÖNT

Idag kör jag på dom gröna linserna.

Ska snart iväg och tapetsera hos farmor och farfar, tro det eller ej men jag kan faktiskt tapetsera, grym är jag!
Sen blir det att övningsköra lite grann också och en omgång kanasta är ju en självklarhet när man är hos dom. Fika på det så är dagen perfekt.
Hoppas kvällen blir som jag vill också :)

TJEJKVÄLL

Vart inga bilder från laserdome så bjuder på några bilder från tjejkvällen som var igår.





LASERDOME

Idag var det planerat att jag skulle på fest i krokek men fan det ligger ju så jävla långt bort..
Så jag kör på laserdome med ett gäng istället, så jäkla grymt roligt! Första gången för mig så vi får ju se hur det går, hehe.
Vet ju inte om man får ta bilder men om man får så ska jag visa er några. Vi blir 10 stycken så sist vill jag verkligen inte komma, eller jag SKA inte komma sist!

Ha en toppen helg folket!

20:00

Visst är regn mysigt..
men inte när man är mitt ute i skogen och inte kommer nånstans
inte roligt heller när man är livrädd för paddor
nej inte roligt med regn, men nu är jag hemma
en kopp té, myskläder och vänner är en självklarhet just nu

BYXDRESSEN



Jag är kär, helt galet kär!

GÅRDAGENS BRAVADER!

Ja herregud, jag tror allt som går att hända hände igår. Helt sick!
Ysunda för bad, påkörd grävling (martins fel), stan för donken, hämta upp en annan mupp, åka bil x-antal gånger, biljakt, nattbad och massa prat och skratt, grymt bra!

Hela denna vecka har verkligen varit fullsmockad med saker och grymt roligt har jag haft det med, kan inte bli bättre. Och imorn hoppas jag på vattenfestivalen i motala med 3 grabbs.



TJEJEN MED DÅLIG FANTASI


Linne - Ginatricot
Finns inget skönare än stora linnen på sommaren
detta är nog min favorit i år.

NOT FEELING GOOD..

Nej jag mår inte så bra faktiskt!
Jag ringde sjukhuset imorse för att min hals har kliat i en månad nu utan att få ont i halsen eller förskyld eller feber så nu börjar jag undra om det kan vara nån allergi som spökar. Javisst trodde ju läkaren det med så nu ska jag äta allergitabletter i en vecka och se om det blir bättre och om det blir det så ska jag åka dit i höst och kolla vad jag är allergisk mot. Hoppas bara inte det är min katt för aldrig i livet gör jag mig av med henne, ALDRIG!


Bästaste, grymmaste, älskade katt!

HELT GRAZY!

Jag verkligen smälter bort!! Så det ända som finns i mina tankar är BAAAAADA!
så nu tänker jag inte sitta här, ska leta upp nån jäkel och tvinga med den att bada, har redan några som jag har på kroken, byeeee.


HJORTKVARN + POOL

Dagen har varit AWESOME, helgen har varit AWESOME!





Bara för att sista bilden ser så rolig ut.

ME LOVE DAYS LIKE THIS!


Nu blir det sola och bada i Skiren med några grabbs.
Så nu ska man ut och se vad världen har att bjuda på.
Ha det toppen för det ska jag garanterat ha, hehe!

PARTY ALL NIGHT

..men sova hela dagen blev det verkligen inte
men gårdagen vart lyckad med trevligt folk och bra bilfärd. Synd bara att det vart lite för kort stund, skulle gärna vilja ha hunnit med lite mer roliga saker men men. Nästa helg är det ju visfestivalen i västervik och dit bara MÅSTE jag åka! Grymt roligt är det där nere då.







A DAY OUT



Skjorta - gina, shorts - bikbok

Nu ska jag ut och fara, ska åka till stan om en halvtimme och åka till en fest. Hoppas allt löser sig med sovplat eller buss eller vad tusen det nu blir!
Här får ni se en bild på linserna också, fick bli dom bruna idag, väldigt nöjd faktiskt.

EN HELKVÄLL I LOTORP

Kan gå till såhär..
Äta glass, meka bil, åka båt, åka ring efter båt, båt gå sönder, åka båt efter en annan båt (väldigt sakta), världens sötaste pojke, jobbig blinning, grilla, känna sig tjock, spela badminton (bror och jag vann), spela poker, ta måånga kort.
Ja en helt okej konstig kväll faktiskt, haha!






LOVE H&M


Beställde nyss denna underbaring!
Man måste ju bara älska h&m.
Dock var den liiite dyr, 349kr.
Men det är den värd tycker jag.

FÄRGADELINSER - TIPS!

Mina nya linser kom idag, bruna och gröna, AWESOME!
FÄRGADELINSER - länk!
Har haft färgade linser förut så inget nytt för mig. Tänkte att det skulle vara snygg med ett par bruna linser nu på sommaren när jag inte sminkar mig, ser så sommrigt och fräsht ut med solbrändhy och bruna fina ögon, SNYGGT! Bild får ni senare för idag känner jag mig inte allt för fräsh, det är jobbigt att jobba...


ÄNNU EN NY DAG

Efter att ha jobbat så åkte mamma och jag till stan, jag köpte en ny kamera som jag bara äääälskar! Min nya älskling helt enkelt.
Så nu kommer det nog bli en hel del bilder får vi hoppas. Kanske inte händer så mycker roligt just nu eftersom jag jobbar och då händer det inte så mycket.
Hoppas alla har en toppen sommar :)




JOBBJOBBJOBB

Idag var första dagen på jobbet och det var verkligen bara positivt. Så nu ska jag jobba hela veckan och är ledig på helgen, skönt.
Hoppas på något roligt i helgen, sol och bad för vill öka lite på brännan, hehe.
Nej nu ska jag ut och gå i det fina vädret och kanske ett kvällsdopp senare. PUSS!



SOL OCH BAD, INTE FÖR MIN DEL..

nepp vart inget sol och bad här inte. Vaknade av att jag mådde illa och hade väääärldens huvudverk. Så har kollat på filmer och bara tagit det lugnt idag. Konstligt nog så mår jag toppen nu, hm typiskt. Så imorn ska jag allt ligga och sola har jag bestämt! Tack för mig.


DAGBOKEN

..jag sökte dig och fann mitt hjärta

Vart iget solande idag men istället så gick ida och jag och köpte glass och sedan kollade på underbara Dagboken. Fy satan vad jag älskar den filmen, går inte beskriva hur bra den är! Helt klart min favorit film. Kommer ihåg när jag kollade på den första gången, fick fram en del tårar. Om ni inte har sett den, se den NU!


RSS 2.0