Post




Detta kom med posten idag, det betyder en lycklig matilda. bättre än julafton!

Frisör

idag har jag lekt frisör. johan var mitt offer. vart faktiskt riktigt bra. lite förvånad själv. kanske borde bli frisör istället. ska tänka på saken.
Nu ska jag nörda lite film igen. Harry Potter och L.A Gigalo står på schemat.

Nagelförlängning - mallar



Franskt med lite diskret glitter under det franska. Snygg och enkelt.

sommarens sista helg

Avslutade min sista sommarhelg med vollyboll, kubb, grillat, muggbiten från topp till tå, godis i mängder, filmkväll med dom bästa. Haft en väldigt bra helg som jag kommer leva på länge.





LEDIG

Nu har jag jobbat 6 hela dagar i streck, 8 timmars pass. så nu ska jag passa på att göra nått kul.
har nu kommit hem från att ha varit och spelat vollyboll med grabbarna sen kommer snart johan och hämtar mig och då väntar grillat och kubb, perfekt lördag!
Ska passa på att ta lite bilder kanske, men nästa vecka väntar lite nagelkunder så ska fota sånt också.
hörs när vi hörs boys and girls!

vuxenpoäng

full rulle. jobb hela dagarna långa. fötter som värker.
men i helgen blir det att umgås with my boys. länge sen.
skriver när det händer nått roligt. men blir mycket jobb i framtiden.
på mitt nya jobb. Hugo bar & kök. kommer bli awesome.
nöjd nöjd nöjd.


bara inse att sommaren är över, men jag hälsar hösten välkommen.

söndagsmys

Avslutar mitt sommarlov med en chailatte och en mysig säng för imorn börjar jag jobba.
vuxenlivet here i come. eller lite i alla fall. är nog inte riktigt redo för att bli vuxen än, bara lite grann.


kräftor, mongon och drickat

kräftskiva idag med familjen Djupström och några fler sen vidare till stan för förfest med några grabbar sen vidare på Puls. Ja vad mer kan man säga, hoppas det spårar ur och vi blir utkastade igen, he.


håret nu. rött och kort.

Agustifestivalen

Japp, igår blev det att åka in till agustifesivalen och kolla fyrverkerierna.
helt okej dag igår, roligt med boysen och med frugan. rolig hemfärd blev det också.
planen är att gå på marknaden idag men har hört att dom varnar för oväder så tror jag skippar det. fårse om jag åker in ikväll eller om det blir mysdag i sängen.


aldrig mer

jag har klippt mig. är missnöjd. som fan. ingen mer bild på mig.
på två månader eller så. men mer kräftor i helgen, gott.


Sovkoma kanske

tror verkligen jag hamnat i en sovkoma, sova verkligen hela dagarna slutar inte så bra. ont i huvudet.
men imorn gott folk är förhoppningsvis en bra dag, mycket bra dag.
två lägenheter hittade och en kanske blir min om jag har tur. fast det är inte det som är det bra imorn, nej nej något mycket bättre.
puss.

Nykter utgång funkar alltid

Igår blev det kräftskiva med familjen Engström sen åkte jag vidare ut till krokek och förkröka med 3 mycket trevliga personer. Fick dock bli coca-cola för min del då jag körde.
Utgång på det slutade väl kanske inte som man tänkt sig, två utav oss blev utkastade och jag fick smäll. Men jag hade roligt ändå.






ingenting

Har inte hänt så mycket förutom i onsdagskväll då det blev utgång. Har firat pappa bara och sen tagit det lugnt och sökt massa roliga jobb till vintern, hoppas hoppas!
Fårse om det händer något roligt ikväll men skönt att inte göra så mycket heller för snart drar mina jobb igång så vet inte om jag kommer vara så ledig då.
Hoppas ni har det bra!


Dagens party outfit





Skål!



Stamkund



en i varje färg + lite till. fet. mycket fet.

. . .

There were ghosts in the eyes
of all the boys you sent away.


Förr förra veckan




Imorgon kör vi på utgång igen, älskade hugo. hoppas på det bästa!

svar på fråga

kan man ha vanligt nagellack på nageln innan man lägger på gele?

har redan gelenaglar men nu vill jag ha färgade tippar, kan jag ha nagellack då och sen lägga gele över igen?! eller "smetar" det ut sig när man har den i uv lampan? :)


Ska försöka ge så bra svar som möjligt angående denna fråga.
kan börja med att säga nej det kommer nog inte smeta ut sig i lampan men det kommer nog börja "smeta" ut sig när du lägger på gelen och det kommer inte se snyggt ut och det kommer inte hålla så bra heller.
Det jag kan rekomendera är att du antingen lägger på färgade tippar med en färgad gele eller att du helt enkelt målar naglarna med nagellack och avslutar med ett överlack, det måste ju inte vara gele bara för att du har gele på naglarna nu. Går alldeles utmärkt att måla dom hur du vill :)
Så nej lägg inte gele på nagellack, det slutar inte bra!


Ny nagelteknik

har provat på en ny grej med naglarna, helnöjd faktiskt!
berättar kanske hur jag gjort om ett tag, men det får vara min lilla grej ett tag till.



vad tycker ni? sommrigt va?

Bildbomb - Göteborg









Tack för en väldigt trevlig helg i Göteborg!

GÖTEBORG VETTU

Idag åker jag till Göteborg med några vänner. Ska bli skönt. Njuta av livet och umgås med underbara vänner. Fick bra nyheter från i onsdags om ni undrade så hoppas det håller i sig men om vad säger jag inte.
Ska försöka ta massa kort om allt och inget så hörs vi på måndag igen. Puss!


not a good day

idag ska jag be för dig, ge all min styrka till dig, all min hopp och kärlek.
för jag kan helt enkelt inte leva utan dig.

RSS 2.0