the weekend is over

har haft mer än en bra helg, grym skulle jag vilja säga. kände att jag förtjäna det lite. helgen har varit full av jobb men lite annat plus i kanten. sett på bio med frugan som jag saknat för länge nu och en konstig men ändå ganska bra dejt och massa snack och filmmys med bästa vän. kommer leva på denna helg i veckan som består av jobb på plint bland annat. ska nog hinna med lite annat roligt också.
måste fäga håret så det står på prio ett. hatar det. vill shoppa lite också eftersom min marslön kommer se bra ut. men nu blir det att dejta kudden, ensam denna gång dock men får drömma mig bort. det funkar alltid. och inte tänka på hur mycket Bobbo kommer köra med mig imorgon på jobbet. men jag tycker om honom ändå. puss

friday baby, a happy day for you and me

har jobbar nästan hela veckan, en dag ledigt fick jag fast det skulle varit 3. dubbla pass och endel stängningar. känns som detta kommer bli en blogg för jobb snart. ska försöka undvika det. har så många bilder på fina naglar jag gjort men min dator är fortarande cp. måste fixa till det snart så detta kanske blir en lite mer blogg om det jag vill det ska handla om.
nu ska jag iaf iväg på dejt eller nått. kan kalla det för det iaf. nått måste man ju göra när man har lite tid över.
ska föresten till sälen med bästa vän och hans familj om tre veckor, inte för att jag kan åka skidor men ändå. längtar redan. kommer bli så skönt att komma bort och roligt som fan ska det bli. awsome.

friday baby, a happy day for you and me

har jobbar nästan hela veckan, en dag ledigt fick jag fast det skulle varit 3. dubbla pass och endel stängningar. känns som detta kommer bli en blogg för jobb snart. ska försöka undvika det. har så många bilder på fina naglar jag gjort men min dator är fortarande cp. måste fixa till det snart så detta kanske blir en lite mer blogg om det jag vill det ska handla om.
nu ska jag iaf iväg på dejt eller nått. kan kalla det för det iaf. nått måste man ju göra när man har lite tid över.
ska föresten till sälen med bästa vän och hans familj om tre veckor, inte för att jag kan åka skidor men ändå. längtar redan. kommer bli så skönt att komma bort och roligt som fan ska det bli. awsome.

7 days

sjunde dagen i rad av jobb blir det idag, 5 dagar som jag hade stängning också. men sen är jag ledig i 3 dagar och då blir det in till sjukan och sen en runda på stan. bio med frugan ska det bli också, så mycket att ta igen, tre veckor sen vi sågs nu, inte bra.
slog halvt ihjäl mig på jobbet igår också, två gånger. vad är chansen liksom. stora blåmärken på hela armen. som tur var tror jag ingen såg mig ramla bakom baren. lite sånt man kan skratta åt nu men då var det inte så roligt.
nu ska jag vara trevlig och hänga med mamma innan jag ska börja jobba. händer ju inte allt så ofta om man säger så.

så lite att bry sig om. patetiskt.

friday i am inlove

min fruga har äntligen kommit hem, om jag har saknat henne. blir att träffas nästa vecka för det behövs verkligen, måste få snacka av mig lite skit och problem jag bara kan ta med henne. min bästa vän.
min dator kan tyvärr inte lägga in några nya bilder så ni får nöja er utan ett tag.
ville dock lägga upp lite nya nagelbilder men det får bli nån gång i framtiden.
nu måste jag sova, har stängningen på jobbet imorgon också så måste ha lite energi till det.

don´t know how to look at this, you.

this day, mmh this day

idag har jag och mamma fart till ikea och en sväng till norrpan. blev lite handlande för oss båda, nytt täcke plus lakan och självklart doftljus som är ett måste på ikea. och nu äntligen sitter mina diplom uppe på väggen, snart blir det fler också förhoppningsvis. lovely feeling.
hittade lite kläder också när jag ändå var ledig och i stan. sånt som kanske jag kan visa sen om min dåliga dator kan börja funkera nångång. men inget jag orkar ta tag i nu.
helgen kommer bestå av massor med jobb. har stängning varje dag nu sen nästa vecka blir det lite ledig och då ska jag passa på att göra nått roligt, vad än vet jag inte. funderar starkt på att ta en tur upp till stockholm och besöka en kär gammal vän. sånt som märks.
nej nu väntar badet sen ska jag inviga mitt nya täcke. puss!

gamla goa tider








kollat igenom massa gamla bilder, gamla goa tiden som blond och överlycklig.

Jobbhelg it is

har börjat min jobbhelg nu så händer inte så mycket roligt, umgås med lite nära och kära så ofta jag kan. blev lite bowling efter jobbet och slutade med en andra plats av sex personer, helt okej. man borde fan bowla oftare, riktigt roligt måste jag säga.
har pysslat lite med naglar också som jag ska lägga upp sen men just nu funkar tyvärr inte min dator och den jag har nu kan jag inte lägga in bilder på, sån tur har jag.
fårse när det händer nått roligt jag kan visa eller skriva om, så länge får det vara lite seg med bloggen.
Puss

RSS 2.0