7 days

sjunde dagen i rad av jobb blir det idag, 5 dagar som jag hade stängning också. men sen är jag ledig i 3 dagar och då blir det in till sjukan och sen en runda på stan. bio med frugan ska det bli också, så mycket att ta igen, tre veckor sen vi sågs nu, inte bra.
slog halvt ihjäl mig på jobbet igår också, två gånger. vad är chansen liksom. stora blåmärken på hela armen. som tur var tror jag ingen såg mig ramla bakom baren. lite sånt man kan skratta åt nu men då var det inte så roligt.
nu ska jag vara trevlig och hänga med mamma innan jag ska börja jobba. händer ju inte allt så ofta om man säger så.

så lite att bry sig om. patetiskt.

Kommentarer
Postat av: malin djupström.

jag saknar ihjäl mig efter dig!!!!! <3

2012-02-20 @ 21:19:25
URL: http://malindjupstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0