SISTERS FOR LIFE


Jag och min syster, super snygga jag vet!!

PINK AND BLUE

Har gjort några nya naglar på lite kunder jag haft, tar dock inte bilder på alla utan bara dom som kanske är lite roliga att visa.






Nu har jag börjat tagit 300kr för förlägning och med färg 50kr extra.

En liten rubrik kanske..

Blev utgång denna helg också fast jag inte riktigt hade räknad med det men det blev väldigt lyckat till slut.
Lite bakfylla på det imorse sen fixa naglarna på Louise som jag inte sett på evigheter!
Efter det blev det en liten promenad med en väldigt bakfull person, haha.

Imorn blir det prov sen en nagelkund och sen har jag PÅSKLOV!!


Jag saknar mitt röda hår..


HJÄRTAT




Såååå mycket naglar


Mina nya naglar för stunden, blir nog ny snart igen men är väldigt nöjd med dessa!

GRATTIS MALLAN!


Nu är du äntligen 19år och imorn ska du firas rejält!
Loooooove to you <3

2011-04-15

Har haft 3 nagelkunder idag så är helt slut!
Men jag lär mig bara mer och mer för varje gång och blir lite snabbare och säkrare.
Tog tyvärr inga bilder men det var mest fransk manikyr och det är inte så roligt att ta kort på men tog kort på min kund jag hade i måndags så dom kan ni få se.



Ursäkta för dom dåliga bilderna men är inte så bra på att ta kort.

JOBB + UTGÅNG

Imorn fick jag hoppa in och jobba 10-14 och efter det ska jag hämta tårta, handla mat, laga mat, fixa mig och en hel del grejer till innan tjejerna kommer till mig klockan 5. Men roligt kommer vi ha, längtar redan nu. Bästa helgen för i år kommer det garanterat vara.
Nej nu ska jag hoppa i säng för är huuuuur trött som helst. PUSS!



VÄRLDENS BÄSTA..

..handledare/chef har jag på mitt jobb/praktikplats!
kan inte trivas bättre och dom är så himla snälla mot mig, kolla bara vad dom gav mig för att jag fyller år på söndag.


Dom vet hur mycket jag tycker om godis så dom gjorde en hel buket med godis!
TACK!


TANDSMYCKE NUMMER 2


Har entligen skaffat mig ett nytt tandsmycket och är väldigt nöjd även fast det bara syns ibland så tycker jag det är väldigt fint!

MER NAGLAR!



Ännu en ny design på naglarna fick det bli!
OBS - dett är inte nagellack utan geléfärg!
300kr för färg
250kr utan färg (fransk manikyr i vitt ingår)

GELÈNAGLAR




Gelénaglar med färg 300kr
utan färg 250kr
Gör ett inlägg här om ni är intresserade :)

FIESTA

Imorn blir det lite chill fest hos mig för en gångs skull med dom bästa, grymt taggad!
Eller vad säger ni, det kommer bli toppen? vi får göra det så det blir toppen!


Räcker att kolla på den här så blir man taggad, längtar lite tills första klunken av det här!

HELG!


Bikbok 249kr
Köpte denna tröja igår och den är mycket snyggare på, och det är baksidan ni ser på bilden.

RSS 2.0