Julerbjudande

bara för att jag är på så bra humör och har fått hem massa nya nagelprodukter så tänkte jag ha ett julerbjudande och köra allting för 200kr igen, hur bra är inte det?!
så från och med tisdag 29/11 bara för att jag jobbar innan dess så börjar jag med 200kr för både förstärkning och förlängning med dekoration eller utan, upp till er själva.

Ni kan skriva en kommentar här om ni inte har mitt nummer så hör jag av mig!


Mina naglar just nu, gjort på mig själv.

2011-11-25

fredag och lön, kan inte bli så mycke bättre.
firar det med att färga håret, fixa naglarna, städa och julpynta.
köpte mig lite julmust bara för att få känna på lite extra julkänsla.
senare sen kommer syrran och ska fixa hennes naglar sen ska jag fira min bästa vän Johan som fyller 22år idag, grattis till dig tönt! men i helgen väntar massor med jobb men nästa vecka är jag ledig typ 3 dagar eller nått och då ska jag hjälpa johan att flytta. hööööörs.

walking dead

ny bantningsmetod - ät inte alls.
stressig dag på jobbet, har inte ätit nått idag, trodde jag skulle svimma där ett tag, men så det är på söndagarna. ledig imorn som tur är. måste in till stan och fixa lite grejer sen ska jag på ljusparty med mamma. kommer nog bli en bra dag.
håller på att kolla bilar också, måste ha en egen bil nu i vinter så jag kan ta mig till jobbet utan att låna eller få skjuts hela tiden. har faktiskt hittat en bil jag vill ha, fårse om det blir ett köp.

iskall

har jobbat ihjäl mig, men imorgon är jag ledig.
ska äntligen få träffa lite vänner, saknart.


inte rosa!

mina naglar just nu, dom är inte rosa, dom är lila!

2011-11-14

Ledig idag, fast blev visst inringd igen så lilla matilda får inte vara ledig här inte men vad gör det. har ju fått sovit länge idag och har tagit en promenad i det kalla vädret.
men iaf såhär tråkig ser jag ut om dagarna nu för tiden innan jag ska dra och jobba, slappa sköna kläder.

Halloween

kanske var ett tag sen men i alla fall så såg jag ut såhär på Halloween.



2011-11-11

idag börjar min helg med massa jobb, jobbar varje dag denna helg. har stängningen imorn själv för första gången och det är typ tusen saker att komma ihåg. men det ska nog gå bra.
är lite extra glad idag för har fått hem lite nya nagelprodukter, inte så ovanligt men denna gång från ett nytt bra märke Nail selection och jag blev väldigt positivt överraskad.
och sen köpte jag grey´s säsong fem igår och hur lycklig blir man inte av det, har myst med mig själv hela kvällen! som tur är kommer min lön bli bättre än vad jag räknat med. fårse hur schemat blir i december, förmodligen ännu mer än november. cash is king!



Alla rödtottar där ute

ett skit bra tips för oss färgade eller orginala rödtottar.
snyggare ögonbryn med duo skuggan från make up store.


jag blandar duo och trion för att få fram den perfekta färgen för just mig.

Livet är en svår gåta ingen kan lösa

känner för att skriva av mig lite men just nu vet jag inte riktigt vad. känner mig sådär tom som man kan göra ibland. inte på ett dåligt sätt eller så utan bara väldigt tom. men också inte. det händer kanske inte så mycket just nu men jag har så många planer och stora drömmar i livet.
men nu är jag vid en punkt i livet som jag längtar tillbaka till vissa tider men också längtar till framtiden i hopp om att vissa drömmar ska gå i upplevelse.
jag älskar den här punkten i livet men det känns också som om nått fattas, nått viktigt. men har en känsla av att jag kommer hitta det, snart.
snart är det dags för ett nytt år med nya nyårslöften (är det bara jag som skriver sånna?) och kanske 2012 blir ett av de bättre åren. 2011 är såklart ett av de bättre åren utan tvekan, 2010 däremot kan slänga sig i väggen.
dom två sista månaderna ska jag se till så att något riktigt mega super bra händer, nått man aldrig kommer glömma, vad vet jag dock inte än. sån som märks, det som är livets svåra gåta.
go all the way people.

2011-11-06

Ska snart bege mig mot min bror för att fira hans födelsedag, hela 24år blir han men beter sig som 12, hehe.
blev också väckt av min chef som undra om jag kunde jobba, så ja. idag blir det jobb igen på min lediga dag.



idag har jag på mig min nya läppenna, dåliga data bilder men ni får bättre nån annan dag.
I´m lovin it!!

2011-11-05

kom hem halv 4 inatt och vakna 7 och mådde skit!
men hinner inte sova ut idag för ska jobba idag igen, slutar nio idag som tur är. får lägga mig tidigt idag istället.
grymt rolig jobbdag på jobbet igår förresten, roliga grabbar minsann. väldigt välkomna idag också.
nej nu ska jag mysa lite med katten innan jag ska dra mig. PUSS


2011-11-04

tänkte hinna skriva ett blogginlägg innan jag drar till jobbet. jobbar 18-02.30 idag och har stängningen.
idag hann jag med ett varv in till stadium för att byta en tröja jag köpte förra veckan tror jag. lite nya träningskläder fick det bli, kanske visar om jag hinner och orkar.
Nej nu ska jag dra till jobbet.

bilder funkar tydligen inte att lägga upp, så synd för er.

2011-11-03

Ingen fritid just för tillfället men kommer nog in i arbetslivet snart och då ska jag försöka blogg lite bättre igen, och kanske ta lite bilder också. Men har jobbat 11-timmars pass nu dom senaste dagarna och sen tränat, inget mer roligt än så. jobbar också helgen men nästa vecka är jag ledig tre dag iaf så ska träffa malin nån dag och ha lite nagelkunder. har förresten fixat mina naglar, äntligen! ni ska få bild nån gång snart.

Kommer igång med bloggandet snart igen men nu så länge får det vara en liten blogg paus.
Hörs när vi hörs.

RSS 2.0