Livet är en svår gåta ingen kan lösa

känner för att skriva av mig lite men just nu vet jag inte riktigt vad. känner mig sådär tom som man kan göra ibland. inte på ett dåligt sätt eller så utan bara väldigt tom. men också inte. det händer kanske inte så mycket just nu men jag har så många planer och stora drömmar i livet.
men nu är jag vid en punkt i livet som jag längtar tillbaka till vissa tider men också längtar till framtiden i hopp om att vissa drömmar ska gå i upplevelse.
jag älskar den här punkten i livet men det känns också som om nått fattas, nått viktigt. men har en känsla av att jag kommer hitta det, snart.
snart är det dags för ett nytt år med nya nyårslöften (är det bara jag som skriver sånna?) och kanske 2012 blir ett av de bättre åren. 2011 är såklart ett av de bättre åren utan tvekan, 2010 däremot kan slänga sig i väggen.
dom två sista månaderna ska jag se till så att något riktigt mega super bra händer, nått man aldrig kommer glömma, vad vet jag dock inte än. sån som märks, det som är livets svåra gåta.
go all the way people.

Kommentarer
Postat av: malin djupström.

sv: I'm trying :D hämtade hem crosstrainern idag woho. och INGET godis och ingen cola på hela veckan än sålänge!

2011-11-10 @ 22:06:28
URL: http://malindjupstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0