NOT ENOUGHT TIME

Bloggen har varit helt cp sen har jag inte haft tid den senaste tiden. Har många prov kvar att göra och skolan får ju alltid gå först såklart!
Men idag i alla fall så var jag i stan och shoppa lite, visar imorn eller ikväll allt. Och nu väntar jag på att Robinsson ska börja, det är ju final!
Sitter också och tänkter på allt jag ska göra när jag fyller 18, GUD vad jag längtar. Inte långt kvar nu :D
Hoppas mina vänner planerar nått roligt till mig, tror det blir en kryssning faktiskt!
Nej tråkigt inlägg så slutar nu, BYE!

Kommentarer
Postat av: mikaela

hello! tänkte bara kolla lite info om modevisning. har rikard sagt än om han ska vara med? =) och har du biljetter?

2010-02-01 @ 19:25:47
URL: http://mikaelastenback.blogg.se/
Postat av: malin djupström.

haha förstår det, vi med fan :D men lyckades tillslut ta mig till praktiken idag iaf :) men undrar fan hur jag ska ta mig till skolan imorn.... <3

2010-02-03 @ 18:41:40
URL: http://malindjupstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0