Min student!

Ja nu kanske det är dags att skriva om min student. varning för många känslor!

Dessa tre år på kungsgård - stil & trend har varit upp och ner men det bästa valet jag har gjort i hela min liv för jag har nu hittat en dröm i mitt liv och har lyckats att uppfylla den. Låter jätte dumt men ja det är att vara nagelterapeut. Dom som har trott på mig mest är såklart min mamma, syster, min lärare Anna och bästa vän Malin, så stort tack till er!
Fick också ett väldigt bra stipendium från vårat nagelmärke LCN så extra stort tack för att ni valde just mig, det bästa som kunde hända!

Men själva studentveckan har varit toppen, vissa dagar bättre, andra inte men helt otroligt roligt har jag haft det.
Kommer sakna mina tjejer från klassen mycket nu när jag inte kommer se er varje dag, sorligt men vi kommer hålla kontakten så gått det går.
Har hittat min bästa vän Malin och många fler kompisar under den här tiden. 

Nu väntar framtiden och jag har endel planer för mig, mycket med naglar men sen väntar ett jobb i september och framåt och jag tror jag kommer lyckas bra.
Började kanske inte som jag ville har legat sjuk nu direkt efter jag hade tagit studenten men vad gör det, har hela sommaren på mig att leva livet nu.

Tack för den här tiden! <3




Kommentarer
Postat av: malin djupström.

<3<3<3<3<3<3<3

2011-06-19 @ 23:35:04
URL: http://malindjupstrom.webblogg.se/
Postat av: eve

& jag är STOLT över dig älskade syster<3 jag VET att du kommer klara vuxenlivet galant =)

2011-06-20 @ 13:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0