DOCTOR IS CALLING

har åkt på något jävla virus som skulle ta två veckor att gå över, över lycklig blev jag, verkligen. men har varit hemma från jobbet idag och det får räcka, blir att jobba imorn ändå och sen på kvällen ska vi på julbord med jobbet med någon båt och det vill jag verkligen inte missa. får knapra tabletter i mängder och dricka té och inte gå ifrån sängen på hela kvällen.
igår hann jag med att köpa julklappar till dom bästa vännerna så nu behöver jag inte tänka på det något mera.
nej nu ska jag nörda greys och snart kommer mamma med mat till mig, kan vara skönt att vara lite sjuk ibland!

Kommentarer
Postat av: malin djupström.

saknar dig, krya på dig!! <3

2011-12-13 @ 20:37:42
URL: http://malindjupstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0