HAPPIIIIEE!

Hur kan man inte vara glad när solen skiner och fåglarna sjunger?
Mår huuuur bra som helst måste jag säga, pengar rullar in, fyller snart år, vädret blir bara bättre och bättre, har jätte underbara vänner, läxorna försvinner, ja fan, jag mår toppen!
Och ett stort plus på det så är det lov, LOV! Hur skönt som helst.
Mitt lov började med en shopping runda och handla presenter till mig från pappa, nice nice nice!
Och snart ska jag på bio med bästaste Malin.

Imorgon blir det påskmat hos farmor och lite påskpresenter såklart.
På lördag ska jag firas, många bra presenter!
På söndag blir det påskmat hos moster och morbror.
helgen kommer alltså bli så bra.

Sen ska jag nog till viken i veckan som kommer och träffa min saknade vän Robin!
Puss på allt och alla! :D





Lite bilder också sådär, oj oj oj så duktig jag är!

Kommentarer
Postat av: Kim Fucking Karlsson

snygg tjej

2010-04-02 @ 00:25:08
URL: http://kaarlsson.blogg.se/
Postat av: malin djupström.

bra kväll! :D <3

2010-04-02 @ 00:43:28
URL: http://malindjupstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0