LÅNG HELG

Ondags: övningskörde, grym är jag! var sedan med några kompisar och spela kort och sedan körde in några kompisar till söderköping i åskan men gud vad mysigt det är när det spöregnar och åskar. Det vart en mysig och rolig kväll.

Torsdags: Alice kom hit för att jag skulle testa lite saker inför hennes bal. Sen snacka vi massa. Alldeles för länge sen.

Fredags: åkte jag hem till farmor för plugg men blev att vi spela kort nästan hela tiden istället, roliga är dom gamlingarna, haha. På kvällen åkte jag och många fler ut till jocke där vi spela spel, grilla, åkte till spökstad, kolla film, sjöng på dåliga låtar och planera nästa helg. Grym kväll måste jag säga!

Lördags: syrran och dom kom hit, så lagade mat och sedan köpte glass på torget. På kvällen åkte jag till Andreas med compani och spela gitarrhero och lite smått och gått.

Idag: ska jag snart iväg och sola sen ska jag åka och träna med Alice och Evelina. Nu ska fettet brinna!

Nej fy vill verkligen inte att skolan ska börja imorn igen när helgen har varit toppen för min del! usch!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0