FUCK FÖTTER!

Dom som känner mig vet hur stor min fotfobi är och vad ska vi göra i skolan idag, jo fotmassage, ALDRIG!
Jag vägra och kunde knappt kolla på när dom andra gjorde det. Usch usch usch! men nu är den lektionen förbi och nu väntar ansiktsbehandling istället, mycket bättre!

En annan sak som är ganska dåligt är att Mallan har fått ögoninflamation, råkade visst smitta henne och vi som skulle gå på bio idag, men icke, har sagt att vi ska på bio nu tre gånger men alltid är det nån som blivit sjuk. Men krya på dig MallanBrallan <3

Så idag väntar plugg, plugg och åter plugg, men när det är klart så är jag friiiii!
I helgen väntar också massa roliga saker om allt går som planerat, HAPPY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0