ROLIG SKOLDAG

Hur gammal är du om fem år? - 23.
Vem var den sista du träffade? - Just nu, Malin och Ida.
Hur lång är du? - 171 cm.
Vilken var den senaste filmen du såg? - Jackten på lyckan. 
Vem ringde du senast? - Jadu, den jag ringde senast var nog Otto.
Hur löd ditt senaste sms och till vem? - "Ok" - till brodern. Roligt jag vet.
Vad är dagens planer? - Skola, hem, sova, träffa någon kanske.
Föredrar du att ringa eller skicka sms? - Båda måste jag nog säga men gratis sms är ju inte helt fel.
Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? - Sepererade.
När såg du senast din mamma? - Igårkväll.
Vilken ögonfärg har du? - Blåa.
Har du någon gång hittat en katt? - Nej.
Vilken är din favoritplats? - Min säng utan problem!
Vilken plats föredrar du minst? - Med dom jag inte tycker om.
Var tror du att du befinner dig om tio år? - Inte här iaf.
Vad skrämde dig som barn? - Grannkärringen!
Vem fick dig att skratta senast? - Måste nog varit mig själv! :D 
Är du för ung för att äga vinylskivor? - Jag tror nog det!
Har du stationär eller bärbar dator? -  Bärbar.
Sover du med eller utan kläder på dig? - Med.
Hur många kuddar har du i sängen? - 4!
Hur många landskap har du bott i? - Ett.
Har du någon gång spytt på fyllan? - Aldrig, inte jag inte! ;)
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? - Strumpor.
Är du social? – Jovars.
Vilken är din favoritglass? – Chocklad!
Vad skulle du göra om du vann en miljon? – ALLT!
Tycker du om kinamat? - Älskar det!
Tycker du om kaffe? - USCH!
Vad dricker du till frukost? - Té.
Sover du på någon särskild sida? - Höger tror jag.
Kan du spela poker? - Jovars.
Tycker du om att mysa? - haha nja, beror på med vem.
Är du en beroendemänniska? - Nej, inte direkt.
Känner du någon med samma födelsedag som din? - Nej.
Vill du ha barn? - Vet inte riktigt.
Kan du några andra språk än svenska? - Engelska.
Har du någonsin åkt ambulans? - Nej.
Föredrar du havet eller en pool? - Pool.
Vad spenderar du helst pengar på? - Kläder.
Äger du dyra smycken? - Nej.
När känner du dig lycklig? - Den var svår, men ja med nytt roligt folk kanske.
Vad var det senaste du stoppade i munnen? - En macka.
Vem är den roligaste människan du känner? - Har ingenaning?
Välj ett ärr på din kropp? - Det under ögat, dum bror.
Vad har du för ringsignal? - En dålig
Flirtar du mycket? - Självklart, man måste bjuda på sig själv lite :D
Vart togs din profilbild för din blogg? - Vet ej.
Kan du byta olja på bilen? - nej.
Har du fått fortkörningsböter? - Nope.
Vilken var den senaste bok du läste? - Bortom sanningen.
Läser du dagstidningen? - Nej.
Dansar du i bilen? - Det hoppas jag inte.
Vilken radiostation lyssnade du på senast? - East fm.
Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? - dont nooo.
När var du i kyrkan senast? - Någon skolavslutning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0