BLACK IS THE SHIT

Igår vart det en tripp till stan för lite krök hos Leo men det kändes mer som parmiddag men jag har fan alltid roligt med dom där filurerna! Längtar redan tills vi ska fira Pontus som fyller 20år om två veckor, Mallan vi måste gå på stan och leta efter något roligt till han innan jag åker!!!!

Längtar lite tills på fredag också för då sätter jag mig på en buss i 4 timmar för att åka till Enköping, blir borta en vecka och hoppas det bli lite roliga äventyr när jag är där, mer info får ni senare.

Men såhär såg jag iaf ut igår blev inte så många bilder tagna dock..

Kommentarer
Postat av: louise

snygg mattis :)

2011-02-22 @ 22:19:59
URL: http://louisemariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0