HEJDÅ FINSPÅNG, HEJ ENKÖPING

Precis, snart går min buss från Finspång och tar mig till Enköping där min kära militäravän Martin väntar. Ska bo hos honom tills på torsdag. Hoppas han har lite roliga planer för oss, fast han ska dock jobba i veckan men efter han jobbat klart ska jag få kolla på allt vad dom nu styr med i lumpen, han jobbar som nått slags officer eller nått. Noll koll Matilda!
Men fan jag är redan nervös över alla bussar som jag ska åka, SJÄLV! Ska byta buss när jag kommer till Västerås klockan 9 på kvällen, hur ska jag veta vart och vilken buss jag ska med sen? Lite panik!

Hör av mig ikväll eller imorn hur allt har gått om jag nu har överlevt som sagt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0