AWARDS

Jag har ju fått några utmaningar har jag sett men har struntat i det för har verkligen ingen aning om vad jag ska skriva men får väl ge det ett försök nu då.

1. Jag saknar mina killkompisar mest av allt ibland, sakerna vi gjorde och hur jävla lycklig jag alltid va med dom.

2. Jag är nog världens lataste människa vilket redan många av er vet. Älskar att sova och bara ligga i min säng och kolla på filmer.

3. Jag ser min pappa som min "idol", hur bra det går för honom i livet. Har aldrig sett honom gråta, vara sjuk eller ens lite ledsen i hela mitt liv! Även fast han och jag inte går i hopp för fem öre, bråkar typ jämt när vi ser varandra så ser jag endå upp till honom. förstår det inte ens själv men så är det.

4. När jag pluggar så läser jag högt för mig själv. Eller nästan alltid..

5. Jag älskar mörker, som när jag bodde hos pappa i vårat gamla hus så bodde jag i källare och tyckte det var hur skönt som helst att sitta där vid datorn helt själv i hela huset och nersläckt överallt! Underbart skönt.

Jag utmanar den som vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0