SVAR PÅ FRÅGA

Anonym: är den här gelén bättre än den du hade innan? vad är skillnaden?

Den gelén jag använder nu är Akzentz. Jag personligen tycker om den här gelen bättre för det går snabbare och den håller 10gånger bättre på dom kunder jag har gjort på och det blir mer glans.
Den här gelén går också att lösa upp vilket det inte går med LCN.
Men LCN´s gelér var en aning lättare att applicera och det finns mer att välja mellan vilket gör det hela mycket roligare, det är det negativa med Akzentz.

Jag kommer alltid köra med LCN´s gelé lite då och då, kommer aldrig sluta med den helt för det är väldigt bra produkter. Men jag fastnade för Akzentz mer bara och har haft nöjdare kunder med den gelén.

Hoppas du är nöjd med svaret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0