Home for me

Har bärt sand i mängder både idag och igår, jag och en kompis håller på och gör en egen volleybollplan för sommaren. så två ton sand ska vi lägga på plats, inte lätt inte men nice kommer det bli i sommar sen när vi får en egen plan att spela på!

Har varit några varv inne på ikea och lite överallt och inskaffat mig en hel del till mitt nya place, kommer bli så fint. ska bara renovera hallen och köket först innan jag flyttar in. skulle vilja göra om badrummet också men det får bli någon annan gång.

Cult grejer till badrum och kök fick det bli.

fyrkantiga tallrikar som jag bara älskar!


och såklart lite fina påslakan.
detta är bara lite lite av det jag inskaffat mig och mer kommer det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0