give me some love

idag blev det träning (om man nu kan kalla det träning) och självklart lite relax på det. sen blev att stanna och köpa lite mat, tacos fick det bli och nu är man så mätt så man inte kan komma upp ur soffan. men har haft en kanon kväll med min bästa vän och det tackar jag så mycket för.
borde egentligen packa väskan eftersom jag flyttar till kusinen imorgon och blir borta i två veckor men har ingen lust. får bli sista minuten packning som vanligt så man glömmer typ allt det viktiga. har inte direkt det bästa minnet. fårse hur det går imorgon. nu ska jag sova och njuta av min sista lediga dag. men ska till jobbet ändå men inte för att jobba. syrran fyller år så blir lite bowling och mat med familjen. mys.
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0