happy moment, really.

har inte skrivit på ett tag för har åkt lite ambulans och legat inlagd på sjukhus och lite grejer. proverna visa nån slags inflamation i magen fast dom var inte säkra för så fort man spyr lite så är det ju vinterkräksjukan även fast proverna visar nått annat, fick åka hem för dom ville inte jag skulle smitta ner dom gamla på sjukan. men tillbaka imorgon för lite nya prover.
har gått ner några kilo nu eftersom man inte ätit på 4 dagar. likblek som ett spöke känner jag mig som också. roligt. men imorgon ska jag tillbaka till jobbet för står inte ut att vara hemma en dag till.
nej nu ska man inte klaga, finns dom som har det värre. har fått tid att vila ut ordentligt nu i alla fall vilket har varit ganska så skönt.
nu ska jag tigga massage av mamma sen ska jag kolla på lite serier innan jag ska sova. pusss


Kommentarer
Postat av: malin djupström.

ÄT med dig din jäkla pinne!! hoppas vi ses på söndag <3

2012-01-19 @ 23:19:08
URL: http://malindjupstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0