it hurts

en dag ledig efter ett jobbpass på 16 timmar, rekordet.. änsålänge.
är inte på topp just nu, en kniv i ryggen kan man säga. hoppas jag har fel annars blir jag så sjukt besviken och sårad. men vill inte tänka på saken just nu för det gör det hela bara så mycket värre. blir att se på film med en av dom bästa grabbarna sen. imorgon kommer nisse hem från göteborg så då blir det bio. skönt att ha lite tid för vänner nu känner jag, precis vad jag behöver. dock åker min bästa vän utomlands snart, damn you girl, im gonna miss you!

hope.

Kommentarer
Postat av: malin djupström.

I'm always here for you <3

2012-01-26 @ 18:19:22
URL: http://malindjupstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0