living the dream

bor ju som sagt hos min kusin nu i två veckor och det är hur skönt som helst. fast lite lat blir man av att ligga i soffan hela dagen om man inte jobbar eller har kunder vilket jag har varje dag som tur är annars skulle jag nog sovit i ett dygn om jag inte var tvungen att gå upp.
idag efter jag haft min nagelkund åkte jag och kolla på lite hockey och det påminner mig om gamla dagar då jag själv åkte skridskor, miss it. by the way kanske jag ska börja träna handboll igen vilket jag också saknar som fan. tur att jag känner tränaren sen långt tillbaka så han ska träna mig lite själv först så jag fårse lite om det är nått att satsa på igen. spännande.
nej nu tillbaka till soffmyset :)


Kommentarer
Postat av: malin djupström.

SAKNAR DIG!!!!

2012-01-16 @ 01:04:10
URL: http://malindjupstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0