awesome news for me

har fått som sagt underbara nyheter för mig. kan inte säga vad en eftersom det är lite tidigt och har en del andra att prata med först. men 2012 är som sagt mitt år och jag hade helt rätt från början. tror nog inget kan få mig på dåligt humör. jag är nog stolt över mig själv och det var länge sen jag var. känns sådär himla underbart.
men den senaste tiden har jag jobbat mycket på plint och på olearys såklart men igår jobbade jag bara till 9 så passade på att göra något impuls grej med mina två grabbar så vi åkte in till Borgen (stort misstag) bara 40+ och lite onödiga pengar, men efter det blev det ett snabb varv inne på puls i väntan på min skjuts hem.  dansade med min chef från plint, lite roligt. fast han sa att jag inte skulle få mer jobb ändå. dåligt av han. men åkte hem rätt tidigt ändå. grabbarna valde att stanna, dumt val av dom eftersom dom inte kom hem sen utan fick betala en taxi 500kr. lite rolig eftesom jag kom hem for free. hehe.
nu väntar jobb och ikväll så får vi se om det blir lite oc tittande och mys. alltid lika roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0