ment to be

trivs som fisken i havet på mitt nya jobb. och tycker själv det har gått riktigt bra och att jag redan har förbättras. har läst några utbildningar till och nästa vecka blir det en elfilskurs inte för att det säger er så mycket men det ska bli riktigt roligt och intressant. Emelie som jag jobbar hos har sagt att det kanske blir lite tävlingar inom naglar då hon kommer tillbaka om ett år eller så, i London då så klart. måste bara gå en utbildning då man får göra ett prov för att se om man har kunskaperna. allt går åt rätt håll nu om man säger så. och ja jag har typ tusen bilder på snygga naglar som gjorts måste bara lyckas få in dom i datorn. problem asså. jag är sämst på detta.
men i alla fall i helgen får jag kanske träffa malin igen som jag inte sett på typ över en månad. lite fest och utgång på puls om jag nu kommer ifrån jobbet på olearys i tid. slutar visserligen 9 så får nog bli nykterutgång då jag måste köra in till stan. bad. men det funkar det med.
nu ska jag kanske köpa godis och njuta av kvällen då jag jobbar 16 timmar imorgon. behöver min sömn inatt som ni kanske förstår. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0