miljoner

hur mycket tankar som helst i mitt huvud nu och känner att jag behöver gå in i en djup diskution med någon, tror johan får bli mitt offer när vi åker till sälen på söndag. han brukar ibland vara till stor hjälp.
vad händer denna väldigt tråkiga fredag då, film som vanligt eller något i den stilen. har öppning imorgon på jobbet så lika bra att vara pigg till det eftersom jag inte fick någon sömn alls inatt, för mestadels mitt fel får jag väl erkänna. men ibland kan det vara värt det, den här gången tror jag inte det var värt det alls. jag gillart inte. nej nu borde jag inte tänka sådär himla mycket som jag oftast brukar göra. det är inte alltid så bra, nästan aldrig. brukar alltid lösa sig tillslut ändå. nu ska jag glida runt i min fina röda bil. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0