my family

har haft min systerdotter på besök ett par timmar idag och jag blir alltid lika glad av att se vilken person hon har vuxit upp och blivit. om 3 veckor blir hon hela 3 år. 3 år av stor kärlek har jag fått från henne. alltid när jag var nere som mest åkte jag till henne för vem kan må dålig av en unge som skrattar och leker, nej hon är bäst. hon har dansat och visat vad hon kan för mig och mamma idag, cirkus apa kan man verkligen säga att hon är. min  bästa vän.
kommer fortfarande ihåg när syrran ringde och sa att hon var tvungen att berätta nått. självklart nått dumt kunde jag lista ut innan hon ens hunnit säga ett ord. livrädd för att berätta för mamma och pappa för hon var ju bara 18 och inte gått ut skolan. dum som vanligt men fatta att det skulle komma tidigt. sån hon är min syster, dum och galen. men det gick ju bra tillslut, fick veta det först och fick träffa Miranda först på sjukhuset. hon döptes efter mig också och det känns så kul, då har hon ett namn att leva upp till, hehe.
Min Miranda Linnéa Engström. PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0