hej kom och hjälp mig jag är bakfull

vilken underbar valborg jag haft det med min fruga och många fler bra personer. blev förfest hos färsko och sedan utgång på hugo där man träffade allt möjligt folk. en konstig chef från plint träffa jag som gav mig pengar, inte helt fel. tack.
sen fick man ju reda på en hel del andra saker. lite roligt faktiskt att se att  det finns vissa personer som ja.. skitsamma. roligt vare iaf. somna gott inatt om man säger så.
men idag har jag haft världens huvudvärk, ja jag är riktigt bakfull. men helt klart värt det. lyckades få ett par timmar i solen iaf och sen grillat med min nya sambo och sen en nagelkund. gud vad jag är bra ibland. nöjd tjej.
bilder från igår finns på facebook. kolla där. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0