Hate and love

Hur länge som helst jag skrev men har ingen tid eller lust för sånt längre. Tänkte bara skriva av mig lite av den här tiden och den här känslan jag har just nu, för mig själv så jag kan titta tillbaka och minnas.
Det kommer alltid komma svåra stunder i livet. Men idag vet jag att jag överlever allt. Dom dagar då man bara vill försvinna och aldrig ner komma tillbaka, dom dagarna har jag varför många av detta år. Men nu är det slut med det, idag är jag glad, lycklig, kär..
Trodde aldrig den här dagen skulle komma men det gjorde den och det är jag väldigt glad för. Men skulle aldrig stå här om det inte vore för mina helt otroligt underbara vänner. ni är verkligen allt för mig och det är inget jag bara säger utan det är sanningen. 2013 kommer vara ett år som inte finns för mig men ändå ett år som jag vill minnas för det var då jag träffade dig, och blev kär.

Nu tänker jag gå och lägga mig bredvid min pojkvän och somna med ett leende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0